Отговорът на този въпрос не е еднозначен, но така или иначе съмненията остават. В средата на тази година специалистите от Euro NCAP направиха първите краштестове на модела и оцениха безопасността с 4 звезди, което е доста незадоволителен резултат.
От Honda протестираха, но след като не успяха да постигнат по-силен резултат се заеха с преработката на модела. Сега японците предоставиха на Euro NCAP доработената версия на новия Civic, който обаче отново показа слабости.
С мъка японците се добраха до максималните 5 звезди, но забележките от Euro NCAP остават същите. Пасажерите на задните седалки получават сериозни травми в гръдната област при фронтален удар, незадоволителните подглавници на задните седалки не са променени и опасността от камшичен удар отново съществува.
А малкият манекен, имитиращ десетгодишно дете също не е достатъчно обезопасен. В предишните тестове травмите на главата на малкия манекен бяха оценени с критичното "червено ниво".
Сега травмите отново са на лице, но попадат в по-доброто "кафяво ниво". С други думи въпреки максималните 5 звезди за безопасност се оказва, че пасажерите на задната седалка на новия Civic не са достатъчно добре защитени при удар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Киро
Коментиран от #2
13:46 30.11.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 onq s konq
Коментиран от #4, #18, #21
14:17 30.11.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Радко
Страшни, уникални, надеждни?? май само сънувате розови сънища за тия варели, а какво се оказва ЛИЦЕНЗИРАНА ЕВРОПЕЙСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА БЕЗОПАСТНОСТ им показва ЧЕРВЕН КАРТОН!
Смешни мечтатели сте вие, нищо повече!
Коментиран от #6, #8, #20
16:16 30.11.2017
6 Винету
До коментар #5 от "Радко":
Радко, май Рядко четеш... :)Коментиран от #9
16:26 30.11.2017
7 filo
Коментиран от #16
16:26 30.11.2017
8 Онзи
До коментар #5 от "Радко":
Не видях нищо чак толкова фрапиращо."Пасажерите на задните седалки получават сериозни травми в гръдната област при фронтален удар"-кой не ги получава при челен сблъсък?
"незадоволителните подглавници на задните седалки не са променени и опасността от камшичен удар отново съществува."-това как да го разбирам или ти ми кажи?Да разбирам,че от подглавниците зависи дали някой ще ти направи камшичен удър?Тогава зависи и от решетката при челен сблъсък.Ако на някой не му харесва как изглежда може да ти удари нарочно!!!!!??
16:35 30.11.2017
9 Радко
До коментар #6 от "Винету":
Не се чувствай засегнат, поради факта, че караш прехвален боклук от източен произход, но сглобен неизвестно къде!Колко чета няма как да знаеш, но знам едно със сигурност. Повечето потребители на имагинерно надеждни псевдо автомобили са дълбоко комплексирани от това, че има хора на които им стиска да си купят кола за КЕФ, а не по сметка и обещания, че няма да ти струва и левче повече освен да си я купиш!
Сметкаджии японизирани, бълнуващи несъществуваща надеждност!
Коментиран от #19
16:40 30.11.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 суси
17:28 30.11.2017
12 Ловеца на поршета
17:46 30.11.2017
13 хаха
Коментиран от #17
18:15 30.11.2017
14 хонда
18:26 30.11.2017
15 Антиелектрика
18:36 30.11.2017
16 ГОСТ
До коментар #7 от "filo":
зтуй се хвали немскотоа си купуваш японско
да ти е спокойно
и цените се вдигат на немското
а на по доброто падат
19:31 30.11.2017
17 Онзи
До коментар #13 от "хаха":
Ето го отговора,трябва да те забележат.Голям смях.Като си купил 15годишен немски барутник си забележим само за тези в сервизите.Даже може и да станеш приятел с тях.Позьори които разчитат на колата да им свърши мъжката работа.Бегай да миеш чинии19:43 30.11.2017
18 Svenska
До коментар #3 от "onq s konq":
Колко още години са ви нужни за да разберете, че немските коли НЕ СА еталона за качество що се касае за безопасност. Лидер са ВОЛВО, и преди да оспорите прочетете за хилядите им патенти за активна и пасивна безопасност.... Патенти без които прехвалените ви немски шир потреби никога нямаше да са същите.21:52 30.11.2017
19 Радко с немската бангия
До коментар #9 от "Радко":
Радко,радко,Рядко,я ни кажи ти какво караш на село на мягдана та и ние да си вземем по-един автомобил като твоя с 10 звезди за безопастността.Понеже немските европейски пърдялници няма за Кво'да се захванат и ги набараха за пушещите им печки паднаха им продажбите и да намерим цаката на другите.Не ги разбираш тези работи ходи да си претакваш зелето.Много добре се вижда че купето няма никва деформация при челният удар.Предницата става мармалад защото така е проектирана за да абсорбира удара.А,бе кво се хабя аз за теб.Коментиран от #22
11:44 01.12.2017
20 Радко с немската бангия
До коментар #5 от "Радко":
Имам 2 две Хонди едната е сивик 8-ма генерация другата няма да е коментирам,защото ще блееш.Ако,ще 2звезди да са им автомобилите на Хонда пак ще си взема.11:57 01.12.2017
21 хирохито
До коментар #3 от "onq s konq":
Ей кончев ти ако са уцелиш с твоята кошница челно ще ти вадят вануса от а...а ша знайш12:55 01.12.2017
22 Радко
До коментар #19 от "Радко с немската бангия":
Ходи чЕти Шок, за толкова ти е умствения багаж. Щом за тебе картонките на хонда са върха явно си живял в хладилник до третата си година! Спести ми колите си, нулев е шанса да ти завиждам, за мен японското е компромис.Но поне питаш, карам VW Passat 2014 Highline. Мога да си купя двойно по-скъпа кола, но не виждам смисъл в инвестицията.
Много време ти отделих, бегай!
Коментиран от #23
13:30 01.12.2017
23 222
До коментар #22 от "Радко":
Ясно беше, че си се набутал със скучен, незабележим и трошлив автомобил още от първия ти пост, но чак пък Пасат.. Нормално е да хейтиш толкова.15:16 01.12.2017
24 123
21:49 01.12.2017
25 ВАГ
Коментиран от #26
22:50 01.12.2017
26 ВАГ
До коментар #25 от "ВАГ":
А бай Киро от комент 1 ме изпреварил с истината.22:51 01.12.2017
27 Домакина
02:08 02.12.2017
28 Ярослав Станчев
20:27 03.12.2017