Last news in Fakti

11 Юли, 2023 18:20 1 404 8

Porsche вече предлага боя за стени

  • porsche-
  • 911-
  • цвят-
  • боя

Цветовете са подбрани от класически модели

Porsche вече предлага боя за стени - 1

Porsche Северна Америка се обедини с марката за бои Backdrop, за да пренесе емблематичните си цветове в дома на своите фенове. Сътрудничеството е по повод 75-годишнината на Porsche. Цветовете Irish Green, Speed Yellow, Ruby Star и Riviera Blue вече могат да украсят стените на дома или гаража на собствениците по същия начин, по който украсяват и техните Porsche-та по целия свят. Четирите цвята са избрани заради тяхната значимост за марката през всички тези години.

"Индивидуализацията е в основата на Porsche. Независимо дали става дума за специално изработен Taycan или за домашния ви офис, искаме да вдъхновим всички да мечтаят в пълни цветове", казва Айша Кокър, вицепрезидент по маркетинга на Porsche Северна Америка. "Заедно с Backdrop подбрахме серия от ярки, наситени цветове, които имат значение за нас и със сигурност ще внесат любимата естетика на Porsche в интериорния дизайн на вашия дом."

Що се отнася до избраните цветове, всеки от тях има уникално място в историята на марката. Irish Green се появява за първи път на спортния автомобил 356C през 1964 г. и е един от първите цветове, които се предлагат за Porsche 911. Speed Yellow се появява за първи път на 911 през 1991 г.. Ruby Star също датира от 1991 г. и може да се срещне върху моделите 911, 928 и 944. Първоначално известен като Rubystone Red, цветът е спрян след две години, преди да бъде върнат под ново име - Ruby Star. И накрая, синьото Riviera Blue дебютира през 1994 г. и се предлага за моделите 911, 928 и 964.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Павка

    6 2 Отговор
    Порше имаше до края на 90-те, сега са кифладжийски и сутеньорски коли.

    Коментиран от #3, #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 911

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Павка":

    Сега не са коли, а начин да те направят крепостен селянин, за да си плащаш...
  • 4 Гост

    6 1 Отговор
    Дкоро ще предлага и боя за яйца. Кризата принуждава концерните да оцеляват нетрадиционно.

    Коментиран от #6

  • 5 Механик

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Павка":

    Всички марки бяха МАРКИ до максимум 96-та.
    Просто тогава "марките" бяха убедени, че им е по-изгодно да творят КОНФЕКЦИЯ и да инвестират е т. нар. "краш-отдели". Тия отдели се занимават с това, как да направят така, че след изтичане на гаранцията, НЕЩОТО да се счупи непоправимо.
    Предполагам, на по-възрастните от вас е направило впечатление, че рекламите, които се излъчваха по тв-тата до 96-та, имаха звучение. Имаха резон. Имаха някаква мисъл вложена в тях. Повечето от рекалмите тогава ги помнехме наизуст. Някой да помни някой сегашен рекламен слоган? Май никой.
    ТАка беше и с колите (стоките). До тогава се търсеше вниманието на УМНАТА публика. Публиката я направиха тъпа и от там рекламите, колите/стоките, станаха тъпи.
    И сега когато Порше вече не могат да правят коли, ще правят бои, които ще са точно като сегашните им коли. Тоест, не приличащи на нищо, за това пък безкрайно скъпи.
  • 6 Механик

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Кризата концерните си я придобиха по собствена воля. Изневериха на пазарната икономика и приеха да насаждат "потребителско общество". Заложиха на свръх печалби, за сметка на качеството. Запожиха на конфекцията и изгубиха идентичност и визия. Изнесоха си производствата в Китай, понеже там им бе евтино да произвеждат това което после продават невероятно скъпо. Произведено в Китай за 1$, се продаваше по света за 1000$, просто защото му бе лепната лепенка на някой прочул се бранд.
    Китайцете им усвоиха технологиите или както е модерно сега да му се вика "ноу-хау"-то и сега такива като порше ще произвеждат бои. Да ма Китай също прави бои и то не по-лоши, за това пък доста по-евтини. И вка стана тя? Порше ще опитата да продават на краставичар краставици. Мисля, че резултата е ясен на всеки.
  • 7 Наркос

    0 2 Отговор
    Вложили са милиони в разработки и патент на издържливи бои! Сто процента е много по-качествена от конкуренцията и няма нищо лошо в това да споделят отворят допълнителен бизнес. С броя патенти, които имат дори да фалират ще правят милиони...
  • 8 незнайко

    0 0 Отговор
    Като не им върви продажбата на СВРЪХСКЪПИТЕ автомобили ще предлагат БОЯ за стените в къщи ! Със сигурност и тя ще е на цена като ПОРШЕ !!!