Last news in Fakti

7 Юни, 2015 09:00 10 177 20

Mcchip с тяхното предложение за Mercedes-Benz G63 AMG 4x4

  • g63-
  • mercedes-
  • benz-
  • amg-
  • 4x4-
  • mcchip

Когато чуем за модифициран Mercedes-Benz G-Klasse, често си представяме паркетни варианти с нископрофилни гуми. Скоро обаче излезе доста бруталната версия G63 AMG 6x6, която ни напомня, че всъщност този модел е създаден за пресечени местности, а не за предвижване от заведение до заведение. Това е вариантът на G63 AMG 4x4 модифициран от Mcchip.

Стандартно малкото братче на 6x6 дори не е със същия двигател, а с такъв от G500 - 4 литров V8 с 422 конски сили и 610 Нм въртящ момент. Хората от Mcchip излизат с решение на този проблем и сменят агрегата със своя версия на 5.5-литровия V8. Наименуван MC800, той леко подсказва за мощността, а тя е 820 конски сили, които спокойно надминават тази на 6х6.

Тази сила е постигната с два нови турбокомпресора, нова спортни генерация и катализатори, както и, разбира се, препрограмирано управление на двигателя. Въртящият момент достига цели 1 000 Нм, които са повече от достатъчни за пресечени местности и дори подигравка с някои спортни автомобили. Освен мощността G63 AMG 4x4 е с ново дистанционно регулируемо окачване KW DDC, повдигнати мостове, гуми и джанти от 6х6 модела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Роман Ценов

    1 0 Отговор
    ооо добър е
  • 2 САмо селяните карат фиат

    1 1 Отговор
    е това е друго нещо все пак не някой самурай издухан
  • 3 джипмен

    2 0 Отговор
    ето това си е джипка отвсякъде
  • 4 Гост

    1 0 Отговор
    Уникален джип! На това се вика немска машина!
  • 5 W123 300D

    0 0 Отговор
    Спор не може да има, че това е джип. Истински. Притеснява ме само това, че не зная колко са дебели стените на блока. Иначе казано, дали това е надежден и дълговечен мотор или поредната еднодневка.

    Коментиран от #10

  • 6 qwerty

    0 0 Отговор
    някой ако може да каже марката на гумите и дали се предлагат и за по-скромни Жипки 265/70/16?
    поздрави!!
  • 7 боже вземи си вересиите

    0 0 Отговор
    вие знаете ли какво е мерседес и то бенц....и двете са германски фирми единият прави първият двигател със вътрешно горене на бензина а другият дизеловият двигател и някъде по-пътя са обидиняват фирмата загива и преди да се обединят изведнъж на изложение във виенна столицата на австроунгарската империя едни германски селянчета предлагат на най-богатият австриец тогава е бил консул нещо като дипломат или външен министър тази кола ама пак има уловка и пак фирмата не се казва мерседес нито бенц гаспадин милионера им хвърлил 6-кесии със жълтици със злато и казва поръчвам 6-коли и да се казват на дъщеря ми Мерседес по-български език а по селски Мерцедес и Барцелона и какво стана целият свят лъска и наможе да си поръча чисто нов мердан бир то и тунингован от тук:www.mercedes-fans.de/
  • 8 белото дерьэвнье

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=qqLS2cSdsow
  • 9 РУДОЛФ ДИЗЕЛ

    0 0 Отговор
    седем, дизеловият двигател е изобретен от Рудолф Дизел, много преди мерцедес да съществува.
  • 10 чибурашка

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "W123 300D":

    5-чъдъра ходете бе хора има музей на техническите науки във мюнхен ходете в музеите на мерседес и порше във щутгарт на vw във волсбург и на BMW и масончетата и комунетата ви пуснат да видите със какви коли се возят и още ви тепат и кльопат.
    www.caratsecurity.com/ www.alpha-armouring.de/
  • 11 тошибиян

    0 0 Отговор
    пирамида на основата на кашкавал те туй е тоз дръгел муахахаа
    който иска жип да си купи краз 255 или урал

    Коментиран от #12

  • 12 путин

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "тошибиян":

    Аз си ги кльопам със бусовете vw и със пулманн-мерседес и пак ще ебавам света само бронирани и само със сталинистки маси и рибка то фазани то гъски то есетра чига и есетра и малко варени картошки
  • 13 гост

    1 0 Отговор
    кисело си е грозденцето!!!! Нали нямате пари да си го купите много по-лесно е да го оплюете!

    Коментиран от #14

  • 14 чекисткомунисткапиталист

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    и откъде на дядоти ако имаш магере си кредал задницата че се качи на руски джиип
  • 15 Маурчи IV

    0 0 Отговор
    Те тва е предназначението на гегата.
    Кефи!
    Малко ме притесняват петолъчките дето са ги курдисали до онова големото копче обаче.

    Коментиран от #17

  • 16 гост

    0 0 Отговор
    До коментар #14 от " гост":
    първо се качи на г класата и после оценявай. Май си се качвал ма на nfs-то!!!!!!!!!!!!!!!
  • 17 само самагон и водка

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Маурчи IV":

    и миле китич
  • 18 9347649

    0 0 Отговор
    Мостовете не са "повдигнати", а портални (редукторни) с външно зацепване. Имат 4 зъбни колела преди главините, които не променят посоката на въртене. Като цяло пълна глупост натъпкана с кинетични загуби. Мостовете са кръпка, която от своя страна е дозакърпена със безмислено силен мотор. Правилните редукторни мостове на всички известни производители са с 2 колела за минимални загуби.

    Коментиран от #19

  • 19 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "9347649":

    безмислен ти е коментара май
  • 20 копеле

    1 0 Отговор
    Както уникалният турбо двигател на M-B AMG във F1, така и всичко останало и особено G-класата са умопомрачителни......айде бягайте пеша злобни коментаторчета.