21 244 44

Най-продаваната кола в света вече е на 50

Радослав Славчев

През изминалата 2016 година, най-успешният модел на Toyota се класира на второ място по продажби в света. Въпреки спада в продажбите с 8.2% Corolla си остава най-популярната кола за всички времена.

Първото поколение на японския бестселър се появява на бял свят в края на 1966 година и от тогава до днес от конвейерите на марката са излезли над 44 млн екземпляра Corolla. Сега, на ход е обновената версия на последната генерация Corolla.

По-интересното за нея е, че се очаква да се появи и спортна версия. Тя ще разполага с по-агресивен аеродинамичен обвес, с по-големи джанти и с по-мощен двулитров мотор. Моделното и обозначение ще е Corolla XRS.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    1 13:10  17.03.17
    най продаваната не означава че е най хубавата

    Коментиран от #2, #3, #4, #32, #43

  • 2 13:23  17.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СОР (гост)
    Отговор
    3 13:25  17.03.17

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    Вярно е, те хората си купуват коли, които не им харесват. :D

    Коментиран от #5

  • shemale (гост)
    Отговор
    4 13:33  17.03.17

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    василено ходи си вземи некви дъвки
  • User (гост)
    Отговор
    5 14:00  17.03.17

    До коментар #3 от "СОР":

    ми те хората като не им се дават пари...
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    6 14:01  17.03.17
    Боклук с предно.

    Коментиран от #8

  • някой (гост)
    Отговор
    7 14:09  17.03.17
    Бай Ганьо си знае че Гоуфу е най-Убаата кола.

    Коментиран от #20

  • Бай Джап (гост)
    Отговор
    8 14:10  17.03.17

    До коментар #6 от "бай Иван":

    Аве бунак има короли и със задно има и 4х4.
    Карай си там немския дарак така, ще знаеш наистина, какво е боклук.
    Королите са едни от най-качествените автомобили слизали някога от конвейрите и е на светлинни години пред немските им аналози напр. от групата на вагините.
    Казвам ви го от опит, като човек който дълги години е експлоатирал коли и от 2-та авто лагера, японски и еврпейски.

    Коментиран от #9

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    9 14:16  17.03.17

    До коментар #8 от "Бай Джап":

    Я ми кажи от 90та насам кои са тея със задно бе умник.
    А тея 4х4 са с някакво измислено и са като четирилистни детелини.
    За нищо не стават след АЕ86, боклук с предно каквото и да го правиш си остава боклук с предно освен ако не го направиш със задно.
    И не съм фен на немското, предпочитам японското ама с надлъжно разположен двигател.
  • VAG GROUP FOREVER (гост)
    Отговор
    10 14:32  17.03.17
    Най-продаваната и надеждна кола е Volkswagen Golf!

    Коментиран от #11, #30

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    11 14:35  17.03.17

    До коментар #10 от "VAG GROUP FOREVER":

    Ще ти се.
    Я си припомни 2.0TDi 140 коня.
    Колата която се е представила най-зле на теста на немското списание AutoBild е Туран 2.0тди, чак палатка си били опънали до сервиза.
    Турана е на същата база с любимия Гоуф

    Коментиран от #19

  • Джон Смит (потребител)
    Отговор
    12 14:58  17.03.17
    Първата корола няма нищо общо със следващите, модификации! VW Костенурката се продаваше толкова години непроменена, това значи най-продавана!

    Коментиран от #13

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    13 15:04  17.03.17

    До коментар #12 от "Джон Смит":

    Продавана в Бразилия щото е била евтина.
  • Кренвирша (гост)
    Отговор
    14 15:59  17.03.17
    То и кренвиршите са много по-продавани и масови от филе "Елена", но всички знаем кое е по-доброто!!!

    Коментиран от #17

  • Петър Кимонов (потребител)
    Отговор
    15 16:04  17.03.17
    Бе най-продаваната - добре...
    Ама аз търся най-купуваната...
  • Guet1 (гост)
    Отговор
    16 16:08  17.03.17
    Колата на бедните който си мислят че са богати защото са си купили нова кола тъпа кола е това с нищо не може да те впечатли, а и за 35 000 лв. нова какво да се искаш повече.

    Коментиран от #24

  • гамена (гост)
    Отговор
    17 16:13  17.03.17

    До коментар #14 от "Кренвирша":

    Ужасно правилно мой човек, като е евтинджос как няма да се продава. Ние сме по филенцата
  • Рачко (гост)
    Отговор
    18 16:34  17.03.17
    Добре, че е азиатския и американския пазар (което си е доста народ) да удари тия бройки. В Европа не ги броят за живи тия короли и няма как, като една бюджетна кола не предлага голям избор от двигатели и модификации нормално..
    Тия в Азия и стол с гуми да им дадеш пак ще го карат

    Коментиран от #21

  • VAG GROUP FOREVER (гост)
    Отговор
    19 16:58  17.03.17

    До коментар #11 от "бай Иван":

    Е и? Гамата да не разполага само с един двигател?
    От дизеловите има и 1.9 TDI 105 коня, има и голямо разнообразие на бензинови мотори, 1.4, 1.6 и.т.н с мощности 80, 102, 116, 150 к.с и.т.н
    Като не разбираш, поне вземи и прочети...преди да пишеш
  • братчеда с ауди Б4 (гост)
    Отговор
    20 17:21  17.03.17

    До коментар #7 от "някой":

    не е верно от гоуфу по хубаво е вагина...
  • ооооооо (гост)
    Отговор
    21 17:26  17.03.17

    До коментар #18 от "Рачко":

    Абсолютно точно! В Германия тия Короли рядко се срещат.
  • Някой (гост)
    Отговор
    22 18:56  17.03.17
    Абе, вярно ли е, че Тойота била и най-надеждна марка за всички времена? Така разправят някои..

    Коментиран от #23

  • Немеца (гост)
    Отговор
    23 19:24  17.03.17

    До коментар #22 от "Някой":

    Стига фантастика, ето ти изследване за най-сигурните коли, проучването обхаща 2,5 млн. леки коли, произведени след 1981 , къде видя японски?!

    http://www.dnes.bg/obshtestvo/2016/12/31/koi-sa-nai-sigurnite-koli-chuknali-pone-10-godini.327375,3
  • Коко Динев (гост)
    Отговор
    24 20:19  17.03.17

    До коментар #16 от "Guet1":

    Нещо бъркаш брато - марката на бедните е дачия а не тойота ! Виж колко струва най скъпата тойота която се продава у нас и тогава ръси бисери по форумчетата че марката била евтина ! Ще ти дам жокер - толкова пари надали ще държиш през живота си !
  • PlimP (гост)
    Отговор
    25 20:48  17.03.17
    4, ходи си купи тойота
  • НикиД (гост)
    Отговор
    26 21:02  17.03.17
    японците са просто велики. всяка бурма на този автомобил е премислена внимателно и е създадена с една цел-функционалност. всеки може да направи кола струваща 100 000 евро примерно да е качествена, макар че в днешно време и това рядко се случва. трудното е да направиш масова кола, която да е надеждна, комфортна, икономична и да се харесва. не е случайно това, че е най-продаваният автомобил.

    Коментиран от #28

  • Хонда (гост)
    Отговор
    27 21:12  17.03.17
    Ей ама като чуете че японското е по качествено и по търсено и немските свине почват да ги избиват комплекси, нищо европейско не може да се сравни с японското качество, а усровци където още си връзват гащите със сезал взели да критикуват че Тойота не била качествена марка карайте си немските каруци ама ако седнете в японска кола няма да я смените
  • въх (гост)
    Отговор
    28 21:18  17.03.17

    До коментар #26 от "НикиД":

    то и Форд Фокус има страшно много продажби, вкл. САщ, но не значи че е толкова качествен. Броя на продажбите се определя основно от съотношението цена/качество и на второ място за какво ще се ползва автомобила. Типичният пример е за търговските пътници в Германия, които основно купуват Опел и Форд. Но това не значи, че са най-качествените коли, нито най-продаваните.
  • Guet1 (гост)
    Отговор
    29 21:31  17.03.17
    До коментар #24 от "Коко Динев" :

    Аз повече и не бих си купил Тойота корола
    предпочитам да ги дам за автомобил който си заслужава парите ауди мерцедес
  • ЗЕБ (гост)
    Отговор
    30 21:40  17.03.17

    До коментар #10 от "VAG GROUP FOREVER":

    Honda .... Просто вижте цените на 10 годишни коли в Мобиле.бг Хонда докато се мерне и е продадена
  • Ламбо (гост)
    Отговор
    31 22:08  17.03.17
    Малиии с тез ТАйоти се побъркахте. Какво им харесвате на японските кенефи? Ефтина пластмаса на четири колела и ламарини направени от претопен скраб.Слушайте сега за Тойота , да ви кажа нещо. Ланд Круизер 2008г , на 150000км има проблем със джантите. Метала гние.Алуминия се руши. Купето дрънчи повече от стара Жигула. Таблото само пластмаса със копчета направени от най-смотания материал. Това е върховния модел на марката, а вие ми говорите за корола??
  • чичо ви (гост)
    Отговор
    32 22:30  17.03.17

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    Отново обиди на тема немско и японско. Карал съм тойота корола от две различни поколения 87-91 и 95 - 00. Служебни са били, но няма да тропне, няма да лопне. Здрави са били. И все пак са няй-продавания автомобил, защото присъстват трайно на азиатския, американския и арабския пазар. Просто се продават на много големи пазари. Ако бъдат поставени наравно с други големи производители няма да е такава картинката, но не защото са лоши коли

    Коментиран от #37

  • Alex (гост)
    Отговор
    33 22:54  17.03.17
    Като поченм от Русия, Канада, САЩ, Мексико, Австралия, Китай, Аржентина, Бразилия, Афганистан, Ирак, Иран и сума азиатски държави и Африка, Тойота е най-популярна, следвана от Нисан, Митсубиши и Мазда.
    Другите са по-скоро пълна екзотика.
  • Demchswa (гост)
    Отговор
    34 23:07  17.03.17
    До коментар #31 от "Ламбо":

    много добре казано мен Тойота ленд круйзер е култувият модел а те корола тръгнали да хвалят
  • viktor (гост)
    Отговор
    35 23:52  17.03.17
    От 1.8 дизел до 1992г и 2.0 дизел до 1999г по-здрави няма!Купувам ги всичките ако някой предлага?!
  • Атанасов (гост)
    Отговор
    36 08:07  18.03.17
    Здравейте!В Кипър 80%от авто парка е от японски автомобили а 50% тойота???!
  • бмв е34 (гост)
    Отговор
    37 09:47  18.03.17

    До коментар #32 от "чичо ви":

    с нищо не е повече от немското всяка кола когато се подържа няма да хлопа или тропа
  • Toyota (гост)
    Отговор
    38 10:08  18.03.17
    Ako si kupuvam nowa kola ,100% shte e ili toyota avensis ili corola.Koito kara toyota v dulgosrochen plan razbira zashto toyota se prodava tolkowa dobre .

    Коментиран от #39, #40

  • Трифонов (гост)
    Отговор
    39 16:48  18.03.17

    До коментар #38 от "Toyota":

    Единствената японска кола, която си струва да се купи, поддържа и кара, е Лексъс. Всичко останало е пълен боклук! Имал съм чисто нова японска кола за 35 хил.лв. - казвам ви! Допотопни технологии за автомобил, модел 2009 г., безобразно некачествено сглобена - всичко хлопаше и тропаше още с излизането от шоурума. Всеки детайл се движеше свободно с по един, два милиметра във всички посоки, вероятно най-необезшумената кола, за която някога съм чувал. Единствената кола, чиито волан олекваше прогресивно с увеличението на скоростта и ставаше все по-недиректен. Автомобил със 150 к.с., снабден с дискове с по-малък размер от европейски автомобили в същия клас с мощност от 100 к.с., в резултат от което се научих да карам без да ползвам спирачки, понеже тя просто не спираше и след две последователни агресивни спирания, дисковете се кривеха и воланът започваше да вибрира безобразно. Докато изстинат... после се оправяха. И това, когато колата беше на 1000 км. Това с японското качество е една чудовищна маркетингова измама и нищо повече. Ако искате всеки ден да се чувствате като прекарани от слон, идете и дайте 30 бона за японска кола. А колата беше Мицубиши Лансер Спортбек... Спортбек - ха, ебати смешката! Дано сега Рено да ги вкарат в пътя, макар да е малко вероятно.

    Коментиран от #41

  • тук съм за малко (гост)
    Отговор
    40 17:02  18.03.17

    До коментар #38 от "Toyota":

    в момента съм в най-голямата държава в африка . тук 99,99% колите са японски , а 99% са тойота ,понеже друо не би издържало .има и на по 40 години .тук да не си магаре и кола. сега вие си разсъждавайте
  • РД2 (гост)
    Отговор
    41 20:45  18.03.17

    До коментар #39 от "Трифонов":

    Не знам как е по света, но турските заводи правят някаква друга кола, и това не е Тойота. Не знам как го мислят в българския дилър, но не си единствения, който има оплаквания от моделите след 2015 г. Показват се нетипични дефекти за чисто нова кола, което за по-стари тойоти са били недопустими. Това ми го казва човек, който е луд фен на Тойота и кара само нови тойоти - купува, кара до малко след гаранцията, връща и взима следващото поколение. Такъв човек има най-добра база за сравнение и му вярвам на приказките.
    Имам усещането, че в турския завод качествения контрол не е японски, или колите за нашия пазар се прави от понеделнишката смяна, след махмурлук.
  • Атанасов (гост)
    Отговор
    42 10:38  19.03.17
    Незнам дали това е легенда но съм чел
    ,Че японците имат различен качествен контрол за различните пазари?1во качество за вътрешния пазар,2ро за страните с десен волан и трето за пазарите с ляв???
  • Ами (гост)
    Отговор
    43 21:11  19.03.17

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    Ако бяха показали моделната еволюция на модела, щеше да разбереш че до 1996 - 1997 някъде е била И красива
  • 11111 (гост)
    Отговор
    44 16:28  21.03.17
    1997-2002 са брутални грозотии. Двойна набутка - хем е грозна, хем е много здрава и не умира, а и не можеш да я продадеш на никой - остава твоя грозотия до гроб. Важно е да си я обичаш...

Напиши коментар:


Публикувай