Last news in Fakti

23 Май, 2017 05:30 10 437 19

Отново Škoda 110 R, но този път на ток

  • škoda-
  • 110 r-
  • електромобил
Отново Škoda 110 R, но този път на ток - 1

Култовото спортно купе Škoda 110 R ще се прероди в модерен електромобил, разкрива техническият директор на чешката компания Кристиан Щрубе пред британското списание Auto Express. Премиерата на модела ще се състои през 2025 г.

Отново Škoda 110 R, но този път на ток

Предполага се, че новото спортно купе ще бъде построено на модулната платформа MEB. Същата архитектура заляга в основата на прототипа Škoda Vision E, чийто електромотор с мощност 306 к.с. позволява максимална скорост 180 км/ч.

Отново Škoda 110 R, но този път на ток

Škoda 110 R се произвежда между 1970 и 1980 г. Купето се оборудва с разположен отзад 1.1-литров четирицилиндров двигател с мощност 62 к.с. От конвейера в гр. Квасини слизат близо 57 000 екземпляра.

Отново Škoda 110 R, но този път на ток


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    38 6 Отговор
    До скоро не бях фен на електрическите коли,но след последното ми обслужване на колата ми май вече съм им фен! Няма масла,филтри,ремъци,ролки,вериги,оомпи,дюзи,подгряващи свещи......да не продължавам,че.........

    Коментиран от #2, #3, #15, #16

  • 2 Random

    19 20 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Обаче ако ти замине или батерията, или нещо по електромотора, по-добре нова кола, а те не са евтини...

    Коментиран от #11

  • 3 benji

    29 8 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Пренасочвай се към градския транспорт. Там и застраховка няма да имаш.

    Коментиран от #9

  • 4 Ироничен

    9 14 Отговор
    Материалчето е пълно с неточности. Какво е това спортно купе с 62 кс, та да е култово? Дори и аз не съм мечтал за него, когато карах Шкода 12.Л с 52 коня. Дали са чували за него в Детройт?
    Какъв е този електромотор с мощност 306 коня, който позволява скорост от 180 км/ч?
    Бих попитал Гощо каква кола кара, че и ремъците, и веригите са в множествено число? Това прави поне два ремъка и две вериги. Не че е невъзможно, но е странно конструктивно решение. В множествено число са и помпите, колко помпи се сменят освен водната при обслужване?

    Коментиран от #7

  • 5 Зомбайо

    25 2 Отговор
    Пичове помните ли електрическите камионетки на времето по ЖП гарите с които товариха багажа на влака. Тея камиончета караха поне 30 години. Технологията им е стара и надеждна. Сега ми пробутват електрички на цената на един апартамент, да си ги карат тези дето ги измислят.

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    10 7 Отговор

    До коментар #5 от "Зомбайо":

    ... то и електрокарите са надеждни и карат десетки години, но нма да тръгнеш с тях от пловдив до софия...
    Има си съотношение тегло, мощност, консумация квч. Може да се направи ел.кола за под 10х.евро, но батериите ще са тежки, ще издържат не повече от 50км и ще се зареждат бавно. Ти ще дадеш ли и толкова пари за тези характеристики? Вероятно не.
  • 7 гост

    16 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ироничен":

    Порше 356 е със същата конфигурация и 55 коня, но е кола-култ.

    Коментиран от #8

  • 8 Ироничен

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    И в коя година се е произвеждало?
  • 9 ГОСТЪТ

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "benji":

    а ти бъди тарикат и си давай заплатата за гориво и консумативи. тия коли дето ги караме са като видеокасетите

    Коментиран от #10

  • 10 Random

    6 6 Отговор

    До коментар #9 от "ГОСТЪТ":

    А тока?
    А поддръжка на окачването?
    С тая зелена енергия и тези тежки батерии, знаеш ли колко ще ти излезе тая електричка?

    Коментиран от #12

  • 11 същото

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Random":

    Все едно да ти се скапе колянов вал и да ти натроши и бутала и всичко.
  • 12 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО : АВИА и ХЕРЦ са калкулирали към 2022г цена за споделен самоуправляем електромобил между 3 и 5 ЦЕНТА на километър , плюс това че забравяш за паркиране , гаражи , данъци , застраховки , "обслужване" , горива , лизинги и всичко друго което се сетиш ! И това при цена на автомобила от 40-45000 долара , не става въпрос за "рикша" !
  • 13 Tesla S

    8 1 Отговор
    Това е бъдещето -в Германия скоро забраняват дизелите, на по късен етап това ще се случи и с бензиновите.
  • 14 Модните Кашони

    2 3 Отговор
    Аууу че е грознааа ....
  • 15 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Смяна на батерията на lexus ls 600h 25 000 лв в оторизиран сервиз
  • 16 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    С "подобряването" на колите на ток малко по малко ще се появяват нещица за сервизиране. Бъди сигурен. Тия сервизи и те носят пари на производителите.
    Колкото до маслото - лично аз не съм много сигурен колко ше изкара един ел-мотор без масло. Най-малко лагерите ще се сменят на n-брой км. пробег.

    Коментиран от #19

  • 17 Jeep

    5 0 Отговор
    Да ви кажа , когато Тесла измислиха соларните керемиди, обявиха ,че сходна технология ще бъде адаптирана и към колите им. Още не е готово, но явно работят по въпроса. Очаква се резултата да е кола, която почти никога да няма нужда от зареждане.
    Освен това в момента се разработват нов тип батерии -на принципа на кондензатора, които ще се зареждат много бързо.
    Колкото до живота на една батерия -към момента той е повече от 7 години, КИА Оптима хибрид е с гаранция 7 години, батерията влиза в гаранцията.
  • 18 ЯК КАРАЧ

    4 0 Отговор
    Аз само не можах да разбера що пък да се е възродила старата шкода, като новата няма нищо общо с нея, просто се мъчат и те да догонват тенденциите....
  • 19 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    Вече счупи всякакви рекорди по невежество ! Лагерите на колелата в любимото ти ДВГ с какво масло се смазват да ни осведомиш и защо никой сервизен техник не е чувал за него? Трябва да е някакво невидимо и неуловимо ! А те всъщност са неколкократно повече натоварени и работят при няколко пъти по-тежки условия от лагерите в електродвигателя . Не се ли убедихте вече , че няма как да измислите "слабости" които не съществуват или се надяваш да има по-неграмотни и от теб , та да се вържат