Култовото спортно купе Škoda 110 R ще се прероди в модерен електромобил, разкрива техническият директор на чешката компания Кристиан Щрубе пред британското списание Auto Express. Премиерата на модела ще се състои през 2025 г.
Предполага се, че новото спортно купе ще бъде построено на модулната платформа MEB. Същата архитектура заляга в основата на прототипа Škoda Vision E, чийто електромотор с мощност 306 к.с. позволява максимална скорост 180 км/ч.
Škoda 110 R се произвежда между 1970 и 1980 г. Купето се оборудва с разположен отзад 1.1-литров четирицилиндров двигател с мощност 62 к.с. От конвейера в гр. Квасини слизат близо 57 000 екземпляра.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
Коментиран от #2, #3, #15, #16
07:04 23.05.2017
2 Random
До коментар #1 от "гощо":
Обаче ако ти замине или батерията, или нещо по електромотора, по-добре нова кола, а те не са евтини...Коментиран от #11
07:20 23.05.2017
3 benji
До коментар #1 от "гощо":
Пренасочвай се към градския транспорт. Там и застраховка няма да имаш.Коментиран от #9
08:49 23.05.2017
4 Ироничен
Какъв е този електромотор с мощност 306 коня, който позволява скорост от 180 км/ч?
Бих попитал Гощо каква кола кара, че и ремъците, и веригите са в множествено число? Това прави поне два ремъка и две вериги. Не че е невъзможно, но е странно конструктивно решение. В множествено число са и помпите, колко помпи се сменят освен водната при обслужване?
Коментиран от #7
08:52 23.05.2017
5 Зомбайо
Коментиран от #6
08:59 23.05.2017
6 гост
До коментар #5 от "Зомбайо":
... то и електрокарите са надеждни и карат десетки години, но нма да тръгнеш с тях от пловдив до софия...Има си съотношение тегло, мощност, консумация квч. Може да се направи ел.кола за под 10х.евро, но батериите ще са тежки, ще издържат не повече от 50км и ще се зареждат бавно. Ти ще дадеш ли и толкова пари за тези характеристики? Вероятно не.
09:07 23.05.2017
7 гост
До коментар #4 от "Ироничен":
Порше 356 е със същата конфигурация и 55 коня, но е кола-култ.Коментиран от #8
09:08 23.05.2017
8 Ироничен
До коментар #7 от "гост":
И в коя година се е произвеждало?09:13 23.05.2017
9 ГОСТЪТ
До коментар #3 от "benji":
а ти бъди тарикат и си давай заплатата за гориво и консумативи. тия коли дето ги караме са като видеокасетитеКоментиран от #10
09:51 23.05.2017
10 Random
До коментар #9 от "ГОСТЪТ":
А тока?А поддръжка на окачването?
С тая зелена енергия и тези тежки батерии, знаеш ли колко ще ти излезе тая електричка?
Коментиран от #12
10:29 23.05.2017
11 същото
До коментар #2 от "Random":
Все едно да ти се скапе колянов вал и да ти натроши и бутала и всичко.10:38 23.05.2017
12 гост
До коментар #10 от "Random":
ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО : АВИА и ХЕРЦ са калкулирали към 2022г цена за споделен самоуправляем електромобил между 3 и 5 ЦЕНТА на километър , плюс това че забравяш за паркиране , гаражи , данъци , застраховки , "обслужване" , горива , лизинги и всичко друго което се сетиш ! И това при цена на автомобила от 40-45000 долара , не става въпрос за "рикша" !10:50 23.05.2017
13 Tesla S
15:42 23.05.2017
14 Модните Кашони
20:20 23.05.2017
15 Гост
До коментар #1 от "гощо":
Смяна на батерията на lexus ls 600h 25 000 лв в оторизиран сервиз23:45 23.05.2017
16 Shmeker
До коментар #1 от "гощо":
С "подобряването" на колите на ток малко по малко ще се появяват нещица за сервизиране. Бъди сигурен. Тия сервизи и те носят пари на производителите.Колкото до маслото - лично аз не съм много сигурен колко ше изкара един ел-мотор без масло. Най-малко лагерите ще се сменят на n-брой км. пробег.
Коментиран от #19
09:25 24.05.2017
17 Jeep
Освен това в момента се разработват нов тип батерии -на принципа на кондензатора, които ще се зареждат много бързо.
Колкото до живота на една батерия -към момента той е повече от 7 години, КИА Оптима хибрид е с гаранция 7 години, батерията влиза в гаранцията.
12:41 24.05.2017
18 ЯК КАРАЧ
18:30 24.05.2017
19 гост
До коментар #16 от "Shmeker":
Вече счупи всякакви рекорди по невежество ! Лагерите на колелата в любимото ти ДВГ с какво масло се смазват да ни осведомиш и защо никой сервизен техник не е чувал за него? Трябва да е някакво невидимо и неуловимо ! А те всъщност са неколкократно повече натоварени и работят при няколко пъти по-тежки условия от лагерите в електродвигателя . Не се ли убедихте вече , че няма как да измислите "слабости" които не съществуват или се надяваш да има по-неграмотни и от теб , та да се вържат11:09 25.05.2017