Виждали сме всякакви автомобилни комбинации, но тази определено ни изненада. Той идва като идея от един от главните спонсори на отбора на Williams в миналото - TAG. През 80-те те се пренасочват към болидите на McLaren, а двигателите за техните болиди се разработват от Porsche.
Поради това съвпадение, компанията решава да направи един щур проект на базата на Porsche 911 от актуалното за момента поколение 930. Така в задната му част влиза малък 1.5-литров V6, който обаче е снабден с два внушителни турбокомпресора с още по-внушителното налягане от 4.0 бара или изразено в мощност - цели 650 конски сили, като капацитета на двигателя стига безпроблемно до 850 коня.
По това време се появява и култовото RUF CTR Yellowbird, но мощността е много далеч от тази - 469 конски сили и 553 нютонметра, които изстрелват автомобила от 0 до 100 за 4.1 секунди, от 0 до 200 за 10.5 и има максимална скорост от 340 км/ч. Само може да предположим, на какво е способна тази машина, която между другото има същите джанти от RUF.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
09:40 11.06.2017
2 Shmeker
Колкото до това порше тук - дали ще е способно да направи 50 000 км без да се пипа мотора?
Коментиран от #5
12:01 11.06.2017
3 незнайко
16:20 11.06.2017
4 Ловеца на поршета
20:20 11.06.2017
5 Гост
До коментар #2 от "Shmeker":
Нямам си идея относно надежността на 1.5 двигателите от конкретната ера, но 1.6 двигателя от формула 1 на хиперкар-а на мерцедес, излизащ другата година, ще има нужда от основен ремонт на всеки 50 хил. км. Предлогам и за поршето стойностите би били подобни, или по-ниски.21:38 11.06.2017