8 143 22

Сбогом, Citroen C4!

Радослав Славчев

Французите от Citroen са взели решение да спрат производството на стандартния хечбек C4. Това ще стане поетапно до няколко месеца, като мястото му на поточните линии ще бъде заето от обновения вариант на модела C4 Cactus. Информацията излезе лично от шефа на франсетата Линда Джаксън.

Обновената версия на Citroen C4 Cactus дебютира само преди дни - на 26 октомври, като от автомобилния производител характеризират иновацията като хечбек, а не като кросоувър. Моделът е снабден и с ново окачване.

Citroen C4 Cactus

Текущото поколение на хечбека Citroen C4 дебютира през 2010 година на автомобилното изложение в Париж. Сега седем години след старта на производство моделът няма да получи пряк наследник и ще бъде изпратен в пенсия.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гуд
    Отговор
    1 12:22  30.10.17
    Това новото добре изглежда. Супер.
  • Random
    Отговор
    2 13:32  30.10.17
    Грозно, грозно, та грозно.
  • СССР
    Отговор
    3 14:48  30.10.17
    ЕДИН ПЛАСТМАСОВ БОКЛУК ПО-МАЛКО!
  • Иван
    Отговор
    4 15:38  30.10.17
    Тези дето плюят ми е интересно някога изобщо имали ли са допир до тази марка, или си плюят по стара българска традиция?!

    Коментиран от #10


  • Язе
    Отговор
    5 15:53  30.10.17
    Една добре балансирана кола е С4 с доста добри дизели.
  • Блях
    Отговор
    6 16:13  30.10.17
    една френска чи*ия по-малко
  • Винету
    Отговор
    7 17:20  30.10.17
    Една от най-безличните коли, произведена от Ситроен! Техниката не я коментирам, но външният вид е скука и безхарактерност.
  • Винету
    Отговор
    8 17:20  30.10.17
    Една от най-безличните коли, произведена от Ситроен! Техниката не я коментирам, но външният вид е скука и безхарактерност.
  • Един
    Отговор
    9 19:10  30.10.17
    Карайте си VAG-овете и бъдете щастливи!
  • Гост666
    Отговор
    10 20:56  30.10.17

    До коментар #4 от "Иван":

    Имали са колега...затова го плюят,щото преди 20 години беше марка с качество,а сега е купчина ръждива ламарина с некачествена пластмаса и морално остаряла електроника.

    Коментиран от #11, #14

  • Зиги
    Отговор
    11 21:00  30.10.17

    До коментар #10 от "Гост666":

    Нещо подобно на ваг или бмв ли?
  • вижся
    Отговор
    12 22:36  30.10.17
    Явно бързо забравихте с каква кола Себастиян Лъоб взе няколко купички едни там на едно... как беше бе а да WRC...

    Коментиран от #13

  • Някой
    Отговор
    13 23:52  30.10.17

    До коментар #12 от "вижся":

    Последният истински Ситроен е CX. Жалко че такава хубава марка изчезна.Що се отнася до рали шампионата колите там нямат нищо общо със серийните.Смешно е да мислиш,че някаква масовка C4 има нещо общо с колата на Льоб.
  • Язе
    Отговор
    14 10:16  31.10.17

    До коментар #10 от "Гост666":

    Другите не гният ли?Виждал съм немски премиум с мнооого повече ръжда от френско на същите години много по нисък клас.С4 си е идеален за двама с едно дете.С 1,6 hdi до 120 си гори около и под 4/100нафта.
  • Гост
    Отговор
    15 15:20  31.10.17
    Страхотен автомобил за цената си и много практичен за ежедневна употреба. Карал съм бензинка по швейцарските и немските аутобани и съм много доволен. Карал съм и ксара с дизелов мотор HDI 90к.с - също много добър автомобил. За България c4 идва малко нисък, ксарата беше по-добре откъм просвет особено с 195/60/15 пред стандартните ѝ 195/55/15.
  • Драйвър
    Отговор
    16 18:17  31.10.17
    Това по прилича на нещо,стария Ц4 Кактус беше сандък на колела с брони на вратите-безумна идея която за радост отпада във второто поколение,само малки декорации напомнят за него,колкото до Ц4 беше безлична кола и съм сигурен на никого няма да липсва,и там в първото поколение бяха измислили иновативна идея-централната част на волана не се въртеше- която беше толкова изпреварила времето си ,че никога не го настигна!
  • безпартиен
    Отговор
    17 20:24  31.10.17
    От 2008 имам С4гранд Пикасо 1.6 Нdi и вече е на 370 000 само в България!Проблемите са от некачествения дизел у нас.Преди 30 000сменихме помпа и дюзи и няма проблеми.Масло се сменя на 20000 км и не доливам!Не вярвах,че ще изкара толкова,но много работа е вършил и продължава.Разходът е около 5.5 средно.Здрав автомобил и много здрава ходова част.Сменени са два пъти биелетки и нищо друго!
  • Рар
    Отговор
    18 20:40  31.10.17
    C4 кактус се дънеше на краш тестовете, дано след фейслифта са го пооправили, че иначе от трън та на глок

  • 19 21:57  31.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • filo
    Отговор
    20 22:10  31.10.17

    До коментар #19 от "Пешо монтьора.":

    Не ремонтираш, защото си некомпетентен
  • Има си Пежо, Рено и тем подобни
    Отговор
    21 22:41  31.10.17
    Да живее Франция! Голфовете и фиестите нямат да изчезнат!
  • Sas
    Отговор
    22 10:09  07.12.17
    За ц4 незнам но за петицата е жалко че я спряха. Тези новите без хидравлика това не е CITROEN. Имам ц5 ||| и мога да каже че няма друга марка с тази возия лесен за подръжка и не дотам скъпа като при дойчланд премиум.

Напиши коментар:


Публикувай