14 950 19

Ето я новата най-бърза G-Klasse

Радослав Славчев

Компанията Mercedes-Benz представи наточената версия на новата G-Klasse, която по традиция е обозначена с инициалите AMG. Вариантът G 63 получава нов двигател и в ускорението от 0 до 100 км/ч, е с почти секунда по-бърза от предшественика си.

Всъдеходът Mercedes-AMG G 63 разполага с четирилитров битурбо осмак, който има система за изключване на четири от цилиндрите при малки натоварвания. Двигателят разполага с мощност от 685 конски сили и с максимален въртящ момент от 850 Нм.

Моментът, който е наличен в диапазона 2 500 - 3 500 об/мин, се предава на четирите колела през деветстепенна автоматична скоростна кутия. Този силов тракт заменя досегашния 5.5-литров V8, който е с мощност от 571 конски сили.

Новият Mercedes-AMG G 63 ускорява до 100 км/ч за 4.5 секунди - постижение, което е по-добро с 0.9 секунди от това на предшественика. максималната скорост е 220 км/ч, а с пакета AMG Driver‘s package - 240 км/ч.

Интересен е и разхода на гориво. В смесен цикъл той е 13.2 литра на 100 километра пробег, което е с шест десети по-малко от това на предишната най-наточено G-Klasse. Иначе, предното окачване на AMG G 63 също е независимо.

Автомобилът разполага с адаптивно окачване и със система за перманентно предаване на момента с увеличени предавателни числа на понижаващите предавки (от 2.1 на 2.93), както и с електронни режими за различните терени извън асфалта Sand, Trail и Rock.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • какво?
    Отговор
    1 13:23  13.02.18
    13 литра смесен разход? Абсурд. Това като му дадеш газ прави водовъртеж в резервоара.
  • вижся
    Отговор
    2 13:23  13.02.18
    Това ще се забелязва с главно З. Евалата на тия които могат да си го позволят, късметлии.
  • смятай
    Отговор
    3 13:47  13.02.18
    13.2 смесен разход в идеални пътни условия 17.1 градско за настъпването 20 30 40 колкото гащи имаш тази кола не връща нищо обаче вече са по икономични от реди старото G55 при настъпване му дават до 60 литра да харчи
  • Гошо
    Отговор
    4 14:49  13.02.18
    Малко по-бърза УАЗка, на 100кратно завишена цена,щеше да е по-правилно заглавие

  • Гого
    Отговор
    5 15:01  13.02.18
    Минал е вече през всъдеход като му гледам гумите ще закъса в 5 санта сняг

    Коментиран от #6, #9

  • Plameni
    Отговор
    6 15:33  13.02.18

    До коментар #5 от "Гого":

    Най-бързата,а не най-проходимата. За проходимост има G класа с портални оси с клиренс 460 мм.За сравнение УАЗ 210 мм.
  • Расулюлах
    Отговор
    7 16:09  13.02.18
    Отпреде изглежда точно като китаец
  • Карчоо
    Отговор
    8 16:34  13.02.18
    Задната врата е като Авариен исход на ТУ 154
  • Иванчо l-ви
    Отговор
    9 18:26  13.02.18

    До коментар #5 от "Гого":

    Ти за зимни гуми чувал ли си ??? Който има пари за такава кола ще си яоборудва за зимата...
  • Питам
    Отговор
    10 19:39  13.02.18
    Интересна какво му харесват някои на това кубче сделано с гилотината ?
  • Кабинчо
    Отговор
    11 22:42  13.02.18
    Е тава е краят!
  • Коко5442
    Отговор
    12 06:19  14.02.18
    Купете си кубче преди да правие коментар
  • Коко5442
    Отговор
    13 06:19  14.02.18
    Купете си кубче преди да правие коментар
  • Мамата
    Отговор
    14 09:41  14.02.18
    Що нема видео ,да му чуем Бррррр
  • Дългия
    Отговор
    15 10:19  14.02.18
    Плюят я тя и лисицата като не могла да стигне гроздето казала че е кисело

  • 2399
    Отговор
    16 13:16  14.02.18
    Половината коментари че и повече, са на простовати хорица. Това кубче е супер технологично творение и винаги се продава на печалба, има си хора за G-то а слабоумието пак си е в Бг. Не се обиждайте злобнички, беднички и слабо знаещи човечета...
  • Шматката
    Отговор
    17 14:22  14.02.18
    Супер е ! Който не му харесва да не си купува. Отново отличен за немците!
  • 18 05:04  15.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Glock
    Отговор
    19 18:56  17.02.18
    Преди 6 години изнамерих на глобалния сайт на мерцедес контакти и въпроси, реших да им пиша и им зададох въпрос, защо G класата има 1 победа на Рали Дакар, а Мицубиши Паджеро има 12 победи, при положение че всяка година участва поне по 1 G класа, и тя си остава с 1 победа от 1983 г. Познайте дали ми отговориха.

Напиши коментар:


Публикувай