Audi ще удължи срока за доставка на първия си сериен електромобил e-tron заради дефицит на акумулатори, съобщава The Brussels Times. Проблемът е толкова сериозен, че немската компания е намалила планираните производствени обеми на електрическия кросоувър с 10 000 бройки.
Отгоре на всичко единственият доставчик на батерии за модела - корейската LG Chem - е повишила цените за пореден път. Това е заставило ръководството на Audi да коригира плановете си за годишния тираж от 55 242 на 45 242 екземпляра. Затруднения има и с доставките на силови установки заради стачката в завода в Дьор, Унгария.
Фабриката на Audi в Брюксел, където се сглобява e-tron, работи по шест вместо по осем часа на ден. Според представител на компанията клиентите ще получат електромобилите си със забавяне между 2 и 7 месеца.
Audi не за пръв път се сблъсква с проблеми с производството на e-tron. Миналия октомври компанията бе принудена да отложи старта на продажбите заради серия грешки в софтуера и внезапно поскъпване на батериите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #3, #17
17:58 22.04.2019
2 Антиелектрика
Коментиран от #5, #11, #19
17:59 22.04.2019
3 Audifan
До коментар #1 от "сектант":
Абе стига с тоя ДръстърКоментиран от #21
18:36 22.04.2019
4 anti vag
18:40 22.04.2019
5 К'во стана, нали беше лесно?
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Нали стогодишните щяха да почнат да произвеждат и никой няма да иска Тесла? Нали стогодишните имали много опит и щели да произвеждат милиони електромобили годишно? Нали в един електромобил нямало нищо сложно и всеки който искал може да произведе по-хубав автомобил от Tesla? Нали като започнели да правят милиони електромобили, щели да ги продават в пъти по-евтино от скъпарите от Tesla? Кое от твоите пророчества се сбъдна? Ааа, ДА, батериите поевтиняват, но за Тесла, защото си ги произвеждат сами. Сега ще започнат да си ги произвеждат съвсем сами, защото и от panasonic ги бавят и се ебават, в собствената им гигафабрика! Да кажеш кое точно съм объркал в моите прогнози? От години ти казвам че останалите и да искат да произвеждат, просто нямат батерии.Коментиран от #6
19:05 22.04.2019
6 Антиелектрика
До коментар #5 от "К'во стана, нали беше лесно?":
Многоуважаеми проф. Вучков, кога и къде съм пророкувал написаните от Вас неща? Явно деменцията ви е замъглила блестящия ум :))))))))Коментиран от #12, #14
19:14 22.04.2019
7 Ибауди
19:44 22.04.2019
8 VW АUDI ЗАЩО НЕ СИ ПРОИЗВЕЖДАТ
20:19 22.04.2019
9 селянин 1
20:41 22.04.2019
10 Японец
21:00 22.04.2019
11 гост
До коментар #2 от "Антиелектрика":
А ти само си представи кога ша стане тая с милионите електрически Фолксвагени , те 50 000 бр за Ауди и Порше не могат събра и цените им били скъпи за коли по 80-100 000 долара , пък Фолксваген за 25 000 щели да правят !!! Моооооже , ама 2030 кога евтините Тесла ще са по 20 000 , а китайските по 10 000 , хахахах !!!!21:31 22.04.2019
12 Кристална топка
До коментар #6 от "Антиелектрика":
Абе гълъбчето на мама, нима не помниш само преди около година какви ги говореше заради дефицита на батерии? Я да видим чия кристална топка е познала?До коментар #2 от "Driving pleasure":
Май си се вързал на лъжите на един електрически фанатик? Няма такова нещо, че годишно се продават по 1 млн. електрички. Гьобелс е направо дилетант сравнение с цялата пропагандна машина за зелената мафия!...Антиелектрика ОТГОВОР5 18:48 11.12.17
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Няма откъде да докарат и 400 000 миксера според мен, даже с електрокарите. Не случайно блъскат и хибридите в тези класации. Но тук основните проблеми са свързани с Тесла - значи 70 000 миксера правят световен дефицит, какво остава ако наистина са 5 млн.??? И сега чакам фанатиците пак да започнат да бръщолевят, как всеки може да прави батерии от въздуха и морската вода и как да караш електромобил, ще е много евтино :))))))))))))))))))))))))))...Относно новината, то няма какво да се коментира - балонът ще се спука и твоите небивалици сега лъсват все повече и повече!!!
Коментиран от #16
21:51 22.04.2019
13 Кристална топка
Нормално е да има дефицит! Гигафабриката има проблеми с поточната линия, защото подизпълнител напусна Тесла заедно с програмно да си осигуряване, a сега от Тесла пишат софтуерът от нулата. Дали сами ще си плащат неустойките, или някой имедия платил в двоен и троен размер, за да напуснат една седмица след премиерата на модел 3 оставям на вас да прецените. Всички са се юрнали да правят електромобили, но никой не се замисля откъде ще си взема батериите, за разлика от Тесла. Дали след два или три месеца, гигафабриката ще проработи с достатъчен капацитет. Другите да му мислят. Техните гигафабрики са все още на Етап ЩЕ. След всяка криза на недостиг и повишени цени, логично следва свръхпредлагане и понижаване на цените. Новите технологии позволяват производството на батерии с много по-голям капацитет с използването на много по-малко материали отколкото преди години. Факт е че въпреки поскъпването на материалите, цените на батериите продължават да падат. Ако индустрията успява да осигурява консуматив за еднократна употреба за предвижване като нефта в такива количества, дали ще е проблем да осигури значително по-малко като количество материали за батерии, които се употребяват веднъж на 10~ 20 години, а след това просто се рециклират?
21:55 22.04.2019
14 Пак ли отричаш фактите
До коментар #6 от "Антиелектрика":
И това ли не си го писал ти? И материалите и батериите поевтиняха. Глобалните продажби на електромобили са скочили с 64% през 2018 г.Общо 2,1 милиона електромобила са продадени в света през 2018 г., като годишният ръст в САЩ и Китай е по 78%. Въобще, шамар след шамар. Хайде едно кроше и нокаут:
Китай ще ограничава производството на електромобили През 2020 година местните компании ще могат да извадят на пазара 20 милиона возила
В
Ограниченията, налагани от правителството са насочени към новите и по-малки компании – тези, чийто производствен капацитет не надхвърля 100 000 коли на година. Най-общо, тези компании ще получават много по-трудно разрешение за производство.
Тази новина съвпадна с информацията за началото на строежа на завода на Tesla до Шанхай, който ще има капацитет 500 000 коли на година. Също до Шанхай свой завод за електромобили строи и VW, като неговият капацитет ще е 300 000 коли на година.
За 2018 продажбите на нови коли в Китай спаднаха с 5,8% до 22,3 милиона бройки. Най-големият автомобилен пазар в света изпитва спад за първи път от 1990 година. В същото време Bloomberg прогнозира, че продажбите на електромобили в Китай през 2019 ще достигнат 1,5 милиона – този пазар ще има ръст, но по-скромен в сравнение с предишни години. До целта от 2 милиона на година, поставена от китайското правителство не остава много, но да не забравяме производствения капацитет от 20 милиона, който ще бъде факт през 2020.
Дори част от него
22:22 22.04.2019
15 Шок и ужас
22:23 22.04.2019
16 Антиелектрика
До коментар #12 от "Кристална топка":
И какво съм писал, че пак тотално изтрещя? Къде съм писал това: Публикувано във факти.бг: "Нали стогодишните щяха да почнат да произвеждат и никой няма да иска Тесла? Нали стогодишните имали много опит и щели да произвеждат милиони електромобили годишно? Нали в един електромобил нямало нищо сложно и всеки който искал може да произведе по-хубав автомобил от Tesla? Нали като започнели да правят милиони електромобили, щели да ги продават в пъти по-евтино от скъпарите от Tesla?". КОНКРЕТИКА ТРОЛ, КОНКРЕТИКА. Стига си ми разводнявал темата с тъпизми, че направо ще повърна от гнусните ти лъжи!!!Коментиран от #18
22:39 22.04.2019
17 jdm
До коментар #1 от "сектант":
Абе неграмотен селянин, казва се ФАСТ не "ФЕСТ". Качвай се в умрелия дъстър и заминавай.22:44 22.04.2019
18 Прекалено насериозно се взе
До коментар #16 от "Антиелектрика":
Да не мислиш, че ще тръгна да ти ровя из "творчеството" за да ти вадя конкретни цитати за всяка глупост, която си изписал? Извадих точно и конкретно по темата какво съм писал аз и какво ти, само преди около година. Не е ли очевидно, че вече сме в "светлото бъдеще" за което говореше моята кристална топка, а не в "мрачното бъдеще" което предвещаваше твоята. Да цитирам ли конкретни цифри от съмишленика ти за да видиш разликата за малко повече от година? ..."за октомври 2017 примерно продажбите в Европа сочат: Рено Зое 2 205 бр. Фолксфаген Е-Голф 2 159 бр а най-добре представилата се Тесла Ес е със скромните 773 продажби :) Чичо мъск се поти и се чуди от де да си намира лапнишаранчета :)" не мислиш ли че потенето му по онова време, вече дава резултат? Какво постигнаха стогодишните оттогава? Стотици и хиляди нови картинки и обещания. А сега намаляване с 20% на и без това мижавите планове за производство .Коментиран от #20
08:08 23.04.2019
19 гост
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Ти сам виждаш, че Тесла произвеждатгодишната бройка на другите само за месец. Когато Тесла имаше проблеми със стартирането на продукцията всички им се смееха и предвиждаха фалит всяка седмица, въпреки че фабриката бе нова, батериите нови, колата нова, нямаше бета серия, доставчиците бяха проблемни и въпреки това Тесла произвеждаше хиляди коли седмично. Вижте какво се случва при Ауди, обаче за тях няма проблем да отлагат заради цена на батерии, а не заради друго. Макар че всичко си имат, произвеждат коли от десетки години, нищо ново няма при тях, на което да се учат и да да ги бави. Да, Тесла е много пред тях, защото те си остават с обещанията и така си текат месеците, премиерите им са планувани за 2020, с тези забавяния стават 21, 22 и така. А какво ще извади Тесла през 2020? Ами модел У, евтина, голяма и удобна електричка на цена до 35х.евро, двойно по-малко спрямо ягуар, етрон, и др. Стига да не гърмят както онзи модел С в паркинга ще са добре дошли и у нас.Коментиран от #22
08:26 23.04.2019
20 Антиелектрика
До коментар #18 от "Прекалено насериозно се взе":
А, сега друга песен запя. Ето за това ще си останеш един най-обикновен лъжец!!! Моя съмишленик си има ник и се обръщай към него, а ти си един многоников трол, трол, трол, трол, трол!!!!Коментиран от #24
08:27 23.04.2019
21 дачия
До коментар #3 от "Audifan":
абе ти нормален ли си дъстер е номер едно най добрия премиум автомобил10:04 23.04.2019
22 гост
До коментар #19 от "гост":
Оня модел С в паркинга не е гръмнал САМ !!!! Има разследване и вече и от Тесла и от полицията имат сериозни съмнения за постановка !!!! Ясно от кого !!!!Коментиран от #23, #25
10:44 23.04.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Бягаш от въпросите по тролски
До коментар #20 от "Антиелектрика":
Отново си отговорил само с обиди и лични нападки, но нищо по същество. много е лесно да кажеш че лъжа защото не съм записал някоя запетайка както трябва, но да изпуснеш съществото на въпроса КОЙ ОТ НАС СЕ ОКАЗА ПРАВ ЗА БЪДЕЩЕТО. Вече сме в бъдещето и може да се провери лесно. По колко милиона електромобила се продават годишно. Тесла има ли проблем с доставките и цените на материали за батерии? А стогодишните имат ли проблеми с цените на батериите и доставките им? За всичко това КОНКРЕТНО сме спорели преди година. Виждаш ли колко големи са промените само за година, а аз ти говорех дори за по-далечно бъдеще.Коментиран от #27
12:51 23.04.2019
25 гкдстпмв
До коментар #22 от "гост":
Аз залагам на Илюминатите, че Рептилите за заети с кемтрейлсовете. Госте, ти пак ли си излязъл без алумениевата шапка, бе?13:02 23.04.2019
26 електро фен
https://www.youtube.com/watch?v=bSNfgbynN-I
13:05 23.04.2019
27 Този коментар е премахнат от модератор.