Porsche разработва две нови версии на Panamera с каросерия купе и кабриолет, твърди британското сп. Autocar. Те ще станат по-практични алтернативи на 911 с 2+2 места и ще се прицелят директно в клиентелата на BMW 8er.
Двете нови модификации ще бъдат построени на скъсената платформа MSB на новата Panamera. Пазарният им дебют се очаква още догодина, но под различно име.
Гамата от двигатели ще повтаря напълно моторизацията на донора, който се оборудва с 3.0-литров V6 (330 к.с./450 Нм) и 4.0-литров V8 (460-550 к.с./620-770 Нм). Логично звучи купето и кабриолетът да получат също хибридно задвижване като на Panamera 4 E-Hybrid и Turbo S E-Hybrid.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #2
12:27 25.04.2019
2 дачия нивгаш 2019
До коментар #1 от "сектант":
Надявам се никога ! За кастратите вече си има Панамера хаха12:33 25.04.2019
3 Morgoth
12:46 25.04.2019
4 gvdff
13:20 25.04.2019
5 Глупав
Нямам идея какви пазарни ниши запълват. Защо някой би си купил Панамера с 2 след като може да си купи 911?!
Коментиран от #8, #9
14:28 25.04.2019
6 Септември11
15:00 25.04.2019
7 vasik atanasova
15:29 25.04.2019
8 Кофти
До коментар #5 от "Глупав":
Защото панамерата е по - голяма16:42 25.04.2019
9 Мsux
До коментар #5 от "Глупав":
Ако разбираше от автомобили , нямаше да се чудиш толкова.911 - е спортна кола , в други версии е супер спортна кола.
Панамера Coupe ще бъде GT автомобил като : Masserati Grand Turismo, като БМВ THE 8, като Мерцедес - Бенз SL и много други модели. Сега стана ли ти ясно защо има Panamera coupe и 911 (coupe).
Идеята е с едното да си звяр на писта/магистрала , с другото да си плаваш спокойно и луксозно и въпреки това колата ти да изглежда готино (като всяко GT).
18:30 25.04.2019
10 Факт!
01:01 26.04.2019
11 Зелено
10:04 26.04.2019
12 гнида
Коментиран от #13, #14
22:14 26.04.2019
13 Минаваш на тролея
До коментар #12 от "гнида":
Хаха11:00 28.04.2019
14 ядосан
До коментар #12 от "гнида":
Ама ти наистина ли сериозно за индийските боклуци!?! Хайде малко по-реално и отговорно ако обичате!20:24 29.04.2019
15 Обикновен Българин
Тогава клиентите на Порше реагираха на плановете на компанията и вместо да спрат911 спряха 928 . Днес концепцията със задно разположен двигател е с напълно доведени до край възможности -и то с помоща на безброй ( спираща и) регулираща електроника . Това произтича от разположението на теглата в колата :40/60% разпределение отпред /отзад . Дори и култовата марка отвъд океана :Кореет вече правят изпитания с ЦЕНТРАЛНО разположен двигател . От друга страна сравнението с 720S на Макларън ( с централно разположен двигател) също показва и доказва в сранителни тестове ( с 911 turboS; GT2RS) , че задно разпололожения двигател няма повече потенциал за развитие!
06:12 03.05.2019