От началото на годината осмото поколение на иконата 911 (992) е донесло на Porsche $2.47 млрд. (€2.24 млрд.) или цели 29% от печалбата на компанията, съобщава Bloomberg. На модела се падат едва 11% от продажбите на марката, което го прави абсолютно недостижим лидер сред най-доходоносните автомобили на 2019 г.
За сравнение Ferrari F8 Tributo, което също се продава със сериозна надценка над себестойността, е генерирало 17% от печалбата на италианския производител. Преди него от Bloomberg са подредили Aston Martin DBX, който още не се продава, но се очаква бързо да достигне 21% от печалбата на компанията.
Световната премиера на новото Porsche 911 се състоя миналия ноември. Автомобилът е конструиран практически от нулата, а цените в Германия стартират от €104 655.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
18:50 12.09.2019
2 Boxer 3.0
Коментиран от #3, #22
18:52 12.09.2019
3 Driving pleasure
До коментар #2 от "Boxer 3.0":
Баш Порше има едни от най-верните и най-доволните клиенти. А Порше е и един от лидерите в класациите за надеждност...Коментиран от #4, #7, #10
19:25 12.09.2019
4 Elen
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Колкото и Maybach нали? сещам се за вицаЕдин дядо спира на паркинга и вижда Maybach и вика на шофера
-Тия коли,не са хубави май? Нещо не ги карат много
Не можем да говорим за голяма 'надеждност' когато Порше прави по 5 коли на ден (Примерно). Когато започнат да правят по-повече както VW,Skoda,Seat(Примерно) и други марки и са наистина надеждни тогава бих се съгласил.
Коментиран от #5, #6
19:38 12.09.2019
5 Каракуд
До коментар #4 от "Elen":
Порше произвеждат модела 911 от много години и в момента произвеждат около 100 коли на ден, така че примерът е неуместен. Колата е супер надеждна в сравнение със всичко друго на пазара, най вече с италианските и английските “екзотични” боклуци, а обслужването и подръжката са в пъти по евтини.Коментиран от #16
19:53 12.09.2019
6 Driving pleasure
До коментар #4 от "Elen":
Сравненията за надеждност обикновено се приравняват към определен брой, а не към общият брой произведени. Така, че поне от инженерна гледна точка надеждността им наистина е по-висока. В масовите модели се правят прекалено много компромиси още при проектирането заради икономии, не е въпрос колко аджеба са произведени след това...20:21 12.09.2019
7 нвт
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Порше е в класацията по надеждност защото собствениците им навъртат 50-100 км годишно. Това не е автомобил който се ползва в ежедневието да си водиш децата на училище, да пазаруваш, да го товариш и тнтКоментиран от #9, #14
20:24 12.09.2019
8 Запознат
20:30 12.09.2019
9 Карера
До коментар #7 от "нвт":
Точно Порше 911 е един от малкото "супер кар"автомобили, които могат спокойно да се ползват за ежедневна употреба. Казвам го от личен опит, не само с тази марка. Изключително надеждни и красиви спортно-ежедневни коли. Особенно модела 992, който имах възможност да тествам доста сериозно. Можеш да си пазаруваш с него, можеш и детето да си возиш където искаш, можеш и само кефа да си правиш...21:30 12.09.2019
10 Boxer 3.0
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Печалбата за едната страна, е загуба за другата. 11% производствен дял, носи 29% печалба. Т.е. надценката е ТРИ ПЪТИ по-голяма от средната за Порше. Не е задължително качеството да занижено, но надплащането е факт! И да, съгласен съм, че има хора за които това не е никакъв проблем и изобщо не им пречи да бъдат доволни и верни клиенти.22:11 12.09.2019
11 сектант
Коментиран от #13, #15
00:08 13.09.2019
12 vasik atanasova
С ТЕЗИ КАЕНИ ДА НЕ МЕ СЕ ПРАВЯТ
00:23 13.09.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Каракуд
До коментар #7 от "нвт":
С изключение на прекалено наточените GT2 и GT3, останалите 911-тици са много много по практични, удобни и лесни за подръжка в сравнение с италианските и английските боклуци от този клас. Ако не ми вярваш провери сам обезценяването на 911 в сравнение с Мазерати, Астон Мартин и другите “автомобили за мазохисти”. Аз съм висок и едър, в Поршето се чувствам супер комфортно, дори може да мръдна седалката още назад, докато за да вляза в някои от недоразуменията на конкуренцията трябва да съм с размерите и гъвкавостта на Йордан Йовчев.Коментиран от #17
11:37 13.09.2019
15 Ввв
До коментар #11 от "сектант":
Еххх “мислительо” ми за разлика от Ганьо хората все пак успяват макар и тогава да си го позволят,всеки иска на 25 да кара Порше ама в реалността не става,в най-добрия случай и то ако имаш късмет на 40-45!!!13:53 13.09.2019
16 АLFA Q 4
До коментар #5 от "Каракуд":
НИКОГА ПОРШЕ НЕ Е БИЛО ПО НАДЕЖДНО ОТ ФЕРАРИ.А И ТОВА ЗА НАДЕЖНОСТА Е НЕМСКА КЛАСАЦИЯ. И ПРОСТО НЯМА СМИСАЛ ОТ КОМЕНТАР
ФЕРАРИ СА НА ДРУГА ПЛАНЕТА. ШАПКИ ДОЛУ
Коментиран от #18, #19
13:54 13.09.2019
17 АLFA Q 4
До коментар #14 от "Каракуд":
ПЪЛНИ ПРОСТОТИЙЩЕ ВЗЕМЕШ ДА СИ ПОВЯРВА ЧАК
13:56 13.09.2019
18 Carrera Turbo_S
До коментар #16 от "АLFA Q 4":
Така е,Ферари са на планетата на сервизите,тъкмо хапнеш макаронките и хоп,в сервиза,просто защото италианците правят всичко друго,но не и качествени коли,абе за макарони и вино стават.14:09 13.09.2019
19 Каракуд
До коментар #16 от "АLFA Q 4":
Единствените надеждни Ферарита са тези от постерите над леглата ви, даже не се нуждаят и от смяна на масло,Коментиран от #20
15:13 13.09.2019
20 АLFA Q 4
До коментар #19 от "Каракуд":
СЕЛСКА ТИ РАБОТА07:59 14.09.2019
21 МАЙТАП БЕ УИЛИ
АМА....ДА ТЕГЛИШ КРЕДИТ,ЗА ДА СИ КУПИШ,, ГОЛФ ,, И ДА УМРЕШ ОТ ГЛАД,НЕ ГО РАЗБИРАМ.....
Коментиран от #23
10:57 14.09.2019
22 Кумчо Вълчо
До коментар #2 от "Boxer 3.0":
Че кой говори за клиента?????????????21:36 14.09.2019
23 АLFA Q 4
До коментар #21 от "МАЙТАП БЕ УИЛИ":
ИМАМ ТАКЪВ КЛИЕНТТЕГЛИЛ Е 12 000лв и ще връща
19 000.
А СЕ потроши мотора и почти 5 000 още
Идиотска работа. Да си купиш, ГОЛФ GTI.. ТРОШКА БЕЗПОДОБНА
00:17 15.09.2019