19 315 82

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Моделът RS e-tron GT е с пикова мощност от 646 конски сили

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Със семпло, но стилно представяне, Audi представи у нас най-мощната си серийна кола за цялата история на марката. Става дума за модела RS e-tron GT, който представлява електромобил с два двигателя и задвижване на четирите колела.

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Реалната мощност на иновацията е всъщност е 598 конски сили, но за няколко секунди тя може да бъде увеличена до рекордните за марката 646 коня. Това обаче е далеч по-малко от съплатформеника Porsche Taycan Turbo S, който развива 761 к.с. и 1050 Нм.

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Въпросното Porsche ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, докато най-мощното Audi прави това упражнение за 3.3 секунди. За приличните динамични данни, роля играе и лекото купе, което е с коефициент на въздушно съпротивление от 0.24.

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

По-голяма част от купето с 4 врати е направена от олекотена стомана и алуминий, а покривът е от карбон. Още нещо любопитно е, че e-tron GT е първият електрически автомобил на Audi, който ще се прави в Германия.

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Що се отнася до електрическия силов тракт, то той се захранва от акумулаторен блок с капацитет 93 кВт/ч (използваеми 86 кВт/ч), като работи с напрежение от 800 волта и осигурява пробег от 488 км (по цикъла WLTP) - далеч от 660-те на Tesla и заявените 770 от Mercedes.

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Дотук обаче всичко звучи и изглежда доста прилично, но що се отнася до цената, то тя не е никак ниска. По ценова листа моделът RS e-tron GT струва 276 827 лева с ДДС, но колата, която виждате на снимките и която вече е у нас е с цена от 360 000 лева!

Audi представи в България най-мощната си кола... с цена от 360 000 лева!

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 38 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 100 милиарда евро

    67 13 Отговор
    Давам 1 милиард лева.
  • 2 Беден българин

    117 8 Отговор
    Брееее, сега цяла нощ няма да мога да спя, има да се чудя една или две коли да си купя....

    Коментиран от #7, #28

  • 3 Ауди

    24 28 Отговор
    Винаги е в кюпа с останалите .. Знаем кой е 1 и хайде и 2 бнв е ;)

    Коментиран от #16

  • 4 Йосип Броз Тито

    76 21 Отговор
    След 1г ще струва наполовина, а след още 3-4 ще се продава по 50 бона и всеки втори крадец ще си го купува...
  • 5 бмв

    30 29 Отговор
    Красива е. Като гледам накъде са тръгнали БМВ, като приключат двигателите няма да имат предимство пред другите и ще се минава на ауди/порше май.
  • 6 пешо

    60 25 Отговор
    не карам ауди. пък ауди на ток - никогиш!

    Коментиран от #23, #54, #55, #56, #57


  • 7 един от стадото

    39 15 Отговор

    До коментар #2 от "Беден българин":

    аз пък ще спя съвсем спокойно. Като знам, че и Ауди, на което не бях голям симпатизант, но като автофен по принцип имах някой симпатии към него в началото и някъде после, като печелеше на Льо Ман. Но сега съвсем се изгуби в тарапаната на електрокарите.. Гърците, хърватите и арабите могат да го бият вече на електрическия фронт. То пък един фронт вече. Без индивидуалност под капака, като количките от Лунапарка станаха

    Коментиран от #8, #9, #38

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Тва е целта на илюминатите

    34 9 Отговор

    До коментар #7 от "един от стадото":

    Ти се превръщаш в бездушен предмет дето ше кара бездушни коли и ше водиш бездушен живот ставаш бормичка от матрицата и немаш мърдание
  • 10 гост

    27 39 Отговор
    Само да напомня , че Тесла не е със 660 км пробег , а със 840 и то реален , а не измишльотините на Мерцедес и Порше , дето на всички тестове показаха наполовина от обещаното !! За ускорението е ясно , че ги бие с много , обаче най-интересното в , че струва ПОД 200 000 или горе долу наполовина на това , а на Порше и Мерцедес и по-малко от половината !! Та чакайте "големите продажби " , хахах !! Тайкан миналата година едвам пробута 20 000 , това ако продаде 2 000 трябва да дават банкет , хахахаха !!

    Коментиран от #11, #14, #15, #17

  • 11 гост

    24 14 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    За тия дето не знаят , "заявените" от Мерцедес 770 км още са само на хартия , дори прототипа не са показали , камо ли реално произвели нещо !!
  • 12 Жоро

    23 7 Отговор
    Не мерси, нямам нощно скафче с кюлчета, къщи за тъщи, нямам фирма за сроене на магистрали ...
  • 13 БАЦЕТО

    16 19 Отговор
    ква е тая 4киа за 1 милион бе аз за тия пари ше си зема чисто нов Е60 353 дизел с чипа и става КОСМОС и тва ауди айдеее на нивата да оре картофи
  • 14 Turbo

    32 12 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Тесларски мечти.Тесла има реален пробег до 400 км и то без охлаждане/отопление и с ниска скорост.Настъпиш ли я отива над 20 квч разход и пробега намалява.

    Коментиран от #32

  • 15 Plameni

    14 6 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Я кажи кой модел на Tesla е с 840 км,май и за него важи ,,ЩЕ,, ,защото официално на сайта на Tesla са обявили 628км За Mercedes EQS на 15 .04 в 18ч ще получиш информация

    Коментиран от #46

  • 16 8382

    13 8 Отговор

    До коментар #3 от "Ауди":

    Аиди синаги е мачтала да бъде в кюпа ама не е докато си монтират надлъжно двугателите пред предната ос. Който разбира ще ме разбере
  • 17 Дизела

    15 6 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Батерията на Тесла е софтуерно ограничена,за да издържи повече цикли.Не може да я заредиш до 100 % и не може да я изтощиш до 0%.Реалният пробег с едно зареждане е около 400 км при скорост 90км/ч.При по висока скорост пробега пада.Може да се увеличи пробега,ако караш с 40 км/ч.

    Коментиран от #33, #35

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Атанас

    37 2 Отговор
    Порше София Запад 1000лв масло и филтри обслужване на Ауди 3 цилиндрово закупено от тях. Алди ние мислим за вас( Как да ви вземем парите)

    Коментиран от #24, #31, #39

  • 20 Borislav Popov

    13 2 Отговор
    на това хората казват...гавра с труп.....

  • 21 Кирта

    25 5 Отговор
    Изобщо не ми трябва тук ограничението на скоростта по магистралите е 130 а КАТ дебне зад всеки храст, дупките по Батьовите тиквени магистрали са повече от конските сили на колата и възможността да строша джанта само като излезна от гаража за да стигна до центъра на София е толкова висока, че дори рейтинга на Борисов, Гешев и обещанията на Фандъкова взети заедно не могат да я стигнат процентуално. Накратко предпочитам дизела си от 2007 година, поне съм сигурен че зимата ще запали на -15.
  • 22 Гнида

    8 4 Отговор
    Ще мога да си го позволя след 15 години , благодаря , че ме светнахте какво ще карам в бъдещето .
  • 23 Луд

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "пешо":

    Прав си.Голф 2 ,си е Голф 2.
  • 24 Гришо

    6 1 Отговор

    До коментар #19 от "Атанас":

    Е защо 1000 лв.Какво ти обясниха.И колко струва за някой сериозен двигател.

    Коментиран от #27

  • 25 Готин

    12 2 Отговор
    С кеф ще си купя някое ,,китайче,, до две години, а маркопоклонниците нека си търкат егото и празните джобове. Аз комплекси за малоценност нямам.

    Коментиран от #29

  • 26 някой никой

    11 1 Отговор
    ма много бързо 2,8 до 100 Годзила го направи преди 12годинки
  • 27 Атанас

    20 4 Отговор

    До коментар #24 от "Гришо":

    Нщ не обясниха филтрите по 15-16-17лв сиг не са и ориг. а алтернативни. Маслото се оказа че е около 60лв за 1 Литър на фактурата 0w20 .Реално погледнато са си взели 600-700лв за труд като изкл. материалите, 3 часа колата ми стоя в сервиза , като колата ми е Гаранционна.

    Коментиран от #30

  • 28 Нормален

    18 1 Отговор

    До коментар #2 от "Беден българин":

    А още навремето Трифончук си беше купил бронирано S8 за 380000лв.Сега когато го вкарахте в парламента ще си купи и самолет.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Гришо

    15 0 Отговор

    До коментар #27 от "Атанас":

    Аз въртя по35 хил км на година ,а жена ми по 10 хил.Искаш да ми кажеш ,чи ако се купя нова кола ще давам по 3 бона на година за масла и филтри ли?
  • 31 Запознат

    21 1 Отговор

    До коментар #19 от "Атанас":

    И при другите немски марки е така. Но съм чувал, че в същото Porsche София Запад освен, че ти взимат парите не ти сменяват маслото. За разнообразие подменили крушката на единия Ксенон с повредена. За жалост били хванати, защото собственикът наблюдавал отстрани.
  • 32 TSLA

    3 9 Отговор

    До коментар #14 от "Turbo":

    Гледай как сам се увърташ в собствените си алабализми. Теслата минавала 400 км ама като я настъпиш разхода бил 20.. И колко км прави 100кВтч делено на 20 кВт? :D

    Коментиран от #41

  • 33 TSLA

    4 16 Отговор

    До коментар #17 от "Дизела":

    Човек без кола (Дизел не е кола, а марка дрехи) се изказва за коли и то на ток. Model S Long Range с малките джанти 19-ки на автопилот 90 км/ч минава 652 км, разбирачев. Колко си готов да заложиш?

    Коментиран от #42, #62

  • 34 Driver

    12 2 Отговор
    Защо ли му казват на този прехвален немски кош Четирите кръга на Ада. Защото ще извади и последното ти левче от джоба. Не, благодаря.

    Коментиран от #60

  • 35 Зависи от скоростта

    0 5 Отговор

    До коментар #17 от "Дизела":

    Ако карат теслата като тебе, вместо заявените 628 километра ще изминат поне 800. Ти как сваляш разхода с един литър спрямо обявеното? При 40 километра средна скорост ще мине над 1000 километра с едно зареждане.
  • 36 2021

    6 3 Отговор
    Ако имах парите, нямаше да я купя. Не знам защо Ауди залагт на много ниска линия на колата, за да седнеш вътре трябва да се сгъваш да пълзиш по земята. От една страна скъпа кола , от друга много ниска позиция на седалките, и проблема е че, когато тръгна за морето и взема някоя приятелка в колата...ще ни виждат от всички преминаващи коли какво правим.
  • 37 дърт шофьор

    10 1 Отговор
    Още в понеделник някой келеш ще го подкара.
  • 38 Индивидуалист

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "един от стадото":

    "То пък един фронт вече. Без индивидуалност под капака, като количките от Лунапарка станаха" Не е така. Ако беше толкова лесно, слагаш 2 двигатели и готово, от audi щяха да успеят да постигнат поне резултатите на Тесла от 2012 година за пробег и ускорение. Освен това, вече не се пита "какъв ти е двигателя" , а "колко двигателя имаш под капака" Отговора засега е между 1 и 4, но в бъдеще може да видим и с повече. Значи все пак има индивидуалност.
  • 39 smeh

    2 10 Отговор

    До коментар #19 от "Атанас":

    Стига плямпа глупости, за А4 3.0 TDI фактурите са около 800лв за смяна на масло, въздушен и поленов филтър + базов преглед и тест(каквото и да значи в случая). А V6-ка събира сигурно двойно повече масло от 3-цилиндровия звер.

    Коментиран от #48

  • 40 незнайко

    9 0 Отговор
    Само аз ли си мисля, че е копирана от Порше Панамера !!! В профил е почти едно към едно .
  • 41 Turbo

    11 1 Отговор

    До коментар #32 от "TSLA":

    Не можеш да използваш пълния капацитет на 100 квч батерия,а само до 80%.80квч:20квч=400 км при 90 км/ч.Увеличиш ли скоростта и включиш ли отоплението пробега пада драстично.
  • 42 Turbo

    10 1 Отговор

    До коментар #33 от "TSLA":

    А TSLA е дърводелски инструменти и се продава в железарията хахахаха имам две в мазето.
  • 43 БГ реалност

    12 0 Отговор
    И утре в столицата на банановата република България ще видите 20 такива!
  • 44 сектант

    2 0 Отговор
    пробег 400 км при добри условия - това само някой дето пътува от бояна до парайз и ндк ще си го купи
  • 45 123

    1 0 Отговор
    Тъпоооо
  • 46 алоу

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Plameni":

    Модел S, модификация Plaid+, поне провери преди да пишеш глупости.

    Коментиран от #49

  • 47 Мерцедес бенц

    2 3 Отговор
    Алди ваг не мерси
  • 48 Боже божеее

    11 1 Отговор

    До коментар #39 от "smeh":

    800лв масло и филтри ако ще еда е V12 маслото от варела ли бре тарикат. Хората за 800лв си купуват кола най малкото правят основен ремонт. Човека му взели 1000лв за масло ми като отиде за смяна на верига или ангренажи комплекти колко ще му вземат 5000лв ???
  • 49 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "алоу":

    Проверил съм ,евентуално за поръчка в Германия, за България няма да говорим. Ти си с грешка!За Tesla S Plaid+ важи ,,ЩЕ,,Tesla S Plaid+ още не е пуснат в производството, дори в момента модел S не се произвежда

    Коментиран от #59

  • 50 Котйо

    0 1 Отговор
    Усиранието е пълно всичко Мара втасала та за Ауди да мислим,народът няма какво да яде
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Котйо

    0 2 Отговор
    Усиранието е пълно всичко Мара втасала та за Ауди да мислим,народът няма какво да яде
  • 53 Котйо

    0 2 Отговор
    Усиранието е пълно всичко Мара втасала та за Ауди да мислим,народът няма какво да яде

    Коментиран от #58

  • 54 Котйо

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "пешо":

    Усиранието е пълно всичко Мара втасала та за Ауди да мислим,народът няма какво да яде
  • 55 Котйо

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "пешо":

    Усиранието е пълно всичко Мара втасала та за Ауди да мислим,народът няма какво да яде
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Ами давай

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "Plameni":

    Ако няма да говорим за ЩЕ, дай някой електромобил който вече е в продажба и можеш да си го купиш и изминава 628 км? Как много удобно сравнявате само теслите в продажба с бъдещи автомобили за които някой е обявил някакъв пробег например 770 километра, но не признавате, когато от Тесла са обявили някой пробег от 840 километра много преди тези 770. Хайде ако ще мериш мери с един аршин без двоен стандарт.

    Коментиран от #67

  • 60 101

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Driver":

    Последният лев от джоба + лева който банката може да ти отпусне някога изобщо. Тъй че, ако съм мераклия за Ауди аз бих го купил на най-ниска цена, карам , и когато се развали нещо продавам:) Това не важи за старите Ауди 80, те са здрави.
  • 61 АЦА ДЖИПА

    1 0 Отговор
    Не ти ли замерише на бензин мани баце.
  • 62 Дизела

    5 0 Отговор

    До коментар #33 от "TSLA":

    Ника ми е Дизела,иначе карам Фолксваген.Ти като си си лепнал ник TSLA да не би да караш Теслъ?В нета има достатъчно информация за пробега на Тесла,как не съответства на заявения от производителя.

    Коментиран от #72

  • 63 Ей абе

    3 0 Отговор
    аз ако отида на село с 360 бона ще стана местния Цар там. Да ме съм луд да ги дам за кола!
  • 64 стефчо

    4 0 Отговор
    Дали са хубави? Много не ги кпуват!
  • 65 Ооооо

    5 0 Отговор
    Всичките немски премиуми БМВ, Ауди Мерцедес са висш пилотаж от към екстри оборудване, интериор, материали каквото пожелаете ,но има едно Но механиката , издръжливоста на мотор кутия нендормлан електроника са най калпавите сред марките. А цените за ремонти и части започват от космически и преминават през галактически. Купувайте смело ама не ги карайте много че счупи ли се вие счупено здравето . Това е направено да газарееш 3 год и на 4тата да го продадеш или върнеш на дилъра да го набута на някои "тарикат" от село и да черпи после цялата рода с кебапчета и наливна бира
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "Ами давай":

    Много е просто,по -голяма батерия по-голям пробег.За 840км при Тесла се говори за батерия 120-130квтч (няма точни данни)

    Коментиран от #69

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Не те питам за батерията

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "Plameni":

    Питам те за километрите. Посочи ми кола която се подава и минава повече километри от Тесла или такава която се очаква и минава повече от Тесла? Няма, нали?Ама иначе се опитваш да ни правиш на Балсами, като сравняваш круши с портокали.

    Коментиран от #70, #71

  • 70 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #69 от "Не те питам за батерията":

    Ами те почти всички автомобили изминават повече километри от Тесла .Моят Мерцедес изминава над 1000км. Хахаха Като не ме питаш за батерията

    Коментиран от #75

  • 71 Дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #69 от "Не те питам за батерията":

    С Фолксвагена минавам 1200 км с един резервоар.Пълненето на резервоара е за 5 минути,заедно с плащането на касата.
  • 72 TSLA

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "Дизела":

    Карай попфолксваген и се образовай от нета. На въпроса не ми отговори обаче

    Коментиран от #73

  • 73 На теслата дръжката

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "TSLA":

    За теб остават само да мечтаеш
  • 74 Админ

    1 0 Отговор
    Ела мини по разораното околовръстно с тоя шлеп, ще събираш части след тебе.

  • 75 Пак круши с банани

    0 3 Отговор

    До коментар #70 от "Plameni":

    "Ако няма да говорим за ЩЕ, дай някой електромобил който вече е в продажба и можеш да си го купиш и изминава 628 км?" "Моят Мерцедес изминава над 1000км" Не те питам за батерията питам те за модела на електромобила който изминава 1000 километра и притежаваш? Освен този който си сънувал, че притежаваш тази нощ, има ли някой електромобил в реална продажба които да изминава повече километри? Някой който се движи по улиците? И свиквайте с новата терминология. Електрическият автомобил е автомобил и не е нужно винаги да се казва електрически, ако се подразбира от контекста на разговора. Ти като си даваш телефона пишеш ли някъде "мобилен" телефон? Във визитката ти пише ли "мобилен" телефон?

    Коментиран от #76

  • 76 Ти да видиш!

    0 4 Отговор

    До коментар #75 от "Пак круши с банани":

    Сега погледнах моята визитка. Даже думичката телефон не фигурира в нея. Направо е написан номера. Вероятно при съставянето и съм преценил, че ако някой не притежава интелекта да разбере какво означават тези цифри, по-добре въобще да не ми се обажда! Ех ако можеше това да важи и за писането на коментари.
  • 77 Plameni

    3 0 Отговор
    Безличния пак откачи - почна сам да си пише коментари и да си отговоря
  • 78 Признавам без бой

    0 3 Отговор
    Предишните две мнения са мои, като едното не отговаря на другото, а просто го допълва като послепис. Хайде Сега си признай и ти? Не можеш нали, нямаш топки. Три вече представени автомобила на Тесла, имат по-голям пробег отколкото "електромобила с най големия пробег" представен снощи. Пак започна да вярваш на опорни точки от статии, отричайки действителността.
  • 79 Javor

    2 3 Отговор
    Хаха...3.3 сек от 0-100....най бързото ауди ъскорява колкото най-евтината Тесла модел 3!
  • 80 What

    0 0 Отговор
    По добре Ауди RS 6 с v8 двигател с два турбокомпресора за 200000 лв, отколкото това. Пълен боклук електрик💩.
  • 81 За какво ти е по-бавна кола

    1 0 Отговор
    За същите пари ще си вземеш много по-бърза. Ето ти най-първия модел на Тесла какво прави с RS6, има ли нужда да ти показвам по-бързите без да споменавам най бързия вариант който струва 100 и кусур хиляди по-евтино от това audi?

  • 82 Един

    0 0 Отговор
    "Какво ще го правя т'ва ако го купя? А , да мога да ходя от София до морето да прибирам кеша от дрогата и проституцията... Да, ама заради короната то няма клиентела - за дребни левчета само ще разбия окачването! И до свиленградската митница да ходя за парсата - то пък и там един застой! За гаджеловка да я взема - айде нема нужда ! Те сами идат при мене! Е, кво да джиткам из София да търся къде е най-хубавото кафе? Глупости! То тва е мощно - ама не става за прикачен инвентар- ни плуг ни брана може да тегли! А бе , честно за к'во ми е таз кола? Само можем да си ги мерим с Марешки! И става само да си "чеша" егото !Вие нямате, ама вижте аз кво имам!"

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.