5 217 21

Новото Peugeot 308 SW показа, че комбитата също могат да са стилни

Моделът дебютира като практична версия на малкия хечбек

Новото Peugeot 308 SW показа, че комбитата също могат да са стилни
Снимки: Peugeot

Преди няколко месеца от Peugeot представиха новото 308, а днес виждаме и по-практичната му версия в SW вариант, която показва, че комбитата не винаги трябва да са със скучен дизайн.

В предната част 308 SW е идентично с хечбек версията, а промените започват след „В“ колонката. Можем да видим, че линията на тавана пада в задната част, което най-вероятно се отразява малко на пространството в интериора, но пък придава приятна форма на купето като цяло и спомага за понижения коефициент на съпротивление.

В задната част първото впечатление се грабва от стоповете, които освен интересна форма, разполагат и с приятни графики, а над тях можем да открием малък спойлер, който освен дизайнерска роля има и функционална такава. В долната част на задната броня виждаме два фалшиви накрайника на ауспуха.

Интериорът е идентичен с този на стандартното 308, като разлики можем да открием единствено в пространството, поради увеличеното с 55 милиметра междуосие и обща дължина на SW модела, която е с 27см повече. Под електрическата врата на багажника можем да открием обем от 608 литра, които нарастват 1634 ако задните седалки бъдат гътнати.

Под капака можем да открием идентични двигатели като при 308, което означава 1.2-литров бензинов мотор със 130 конски сили или 1.5-литров дизел със същата мощност, които задвижват единствено предните колела чрез автоматична трансмисия.

Предлагат се и две plug-in хибридни опции, комбиниращи 1.6-бензинов мотор и електромотор, чиято сумарна максимална мощност достига съответно 180 или 225 конски сили, които отново се предават единствено към предните колела чрез автоматична трансмисия. Електрическият пробег и при двете вариации е около 60 километра. Очаква се първите доставки да започнат преди края на тази година, като все още не се споменава нищо за цените.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 18 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 cdc

    38 6 Отговор
    Не карам пежо, но дизайна ми харесва и дано излезе сполучлив

    Коментиран от #20

  • 2 истинко

    24 12 Отговор
    Пак за да виждаш дисплея волана трябва да ти е забит в краката... Не се научиха франсетата че това е неудобно и създава купища проблеми при шофиране!!!!

    Коментиран от #4

  • 3 БАЙ Х@Й ‼️

    28 5 Отговор
    От Пежо решиха ли проблема, който сами създадоха? / волана да закрива приборите пред водача/

    Коментиран от #10, #14

  • 4 Хо хо хо

    9 11 Отговор

    До коментар #2 от "истинко":

    Напротив малкият волан прави управлението много по удобно.
  • 5 БАЙ Х@Й ‼️

    10 3 Отговор
    Явно не !
  • 6 Ха ха ха

    8 22 Отговор
    благо изглежда, приятни форими, но една единствена марка прави най-готини комбита - Audi !

  • 7 VikiLexus

    6 2 Отговор
    Мносгос краcив и cкъп - тенденцията продължава, 50 000 лв. за този клаc вече е cтандарт за бензин - и 60 000 лв. за хибрид. Cправка Корола Комби. Пежос 308 комби даже ще е малкос отгоре!
  • 8 боко ПКП

    9 20 Отговор
    Хубава кола и ПЕЖО, не се вързвайте на рекламата!

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Перо

    8 3 Отговор
    Не само цените са неизвестни,а и броя на цилиндрите!
  • 10 Хахаха

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Едва ли! От дека толко акъл?
  • 11 Рено ентусиаст

    11 2 Отговор

    До коментар #8 от "боко ПКП":

    немските продажби се сртиеват нещо май ха
  • 12 Име

    16 6 Отговор

    До коментар #8 от "боко ПКП":

    Последните 10 години купувам само Пежо. Бих казал че са хубави и ми допадат. Следващата ми кола пак ще е Пежо

    Коментиран от #21

  • 13 Случаен

    4 9 Отговор
    Тая предница ме отказа

    Коментиран от #16

  • 14 сектант

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    А ти проблема с депеефа реши ли го?
  • 15 Макси

    0 2 Отговор
    Какво сте бъгнали кода, че изображенията в сайта са разтеглиени, и докога ще е така?
  • 16 гжо

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    Още по добре. Така ще има по-малко неграмотни каращи Пежо.
  • 17 Тия от Peogeot

    6 8 Отговор
    са като ония от Microsoft след 307 и Win7 нищо свестно не могат да направят, но не спират да се опитват, защото има балами, които плащат упражненията не че и останалите производители цъфтят и връзват

    Коментиран от #18

  • 18 Алди Колатро

    7 3 Отговор

    До коментар #17 от "Тия от Peogeot":

    Кънчо, карай си Гоуф Трийката и си трайкай.
  • 19 PSA

    5 2 Отговор
    И Осмицата да вземе, пак не е "Пежо".
  • 20 Не не и не

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "cdc":

    Не карам пежо нито рено и нищо не ми харесва нито дизайна нито " двигателя"
  • 21 Щот си тесногръд

    3 7 Отговор

    До коментар #12 от "Име":

    Не карам пежо нито рено и нищо не ми харесва нито дизайна нито " двигателя" пълни кен..фи...

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.