Става дума за задната броня на суперавтомобила McLaren F1 GTR, която се монтира на автомобилите от 1995 година, Именно една такава броня се продава от британската компания Infinitous, която е специализирана в търсенето и продажбата на резервни части за редки състезателни суперавтомобили.
По-любопитна е цената на тази резервна част. Задната броня на емблематичния модел се оценява на 20 хиляди лири, което се равнява на 45 688 лева. За тази сума можете да си купите нова кола от среден клас.
Бронята е боядисана в жълто, точно както оригиналните цветове на отбора Harrods, който се състезава с въпросния McLaren. Според продавача частта е в доста добро състояние, но със забележката, че става дума за състезателна част. Следи от употреба са видими, но те са ограничени до драскотини.
Интересен факт е и, че същият продавач предлага и джанти за състезателния NcLaren. Състоянието им не е толкова добро, колкото на бронята - снимките показват, че джантите са надраскани и дори липсват парчета от тях. Цената на пълен комплект от четири 19-цолови джанти е много по-ниска, те могат да бъдат закупени само за 3 000 евро. За същата сума можете да закупите употребяван автомобил в движение.
В същото време частите са в различни страни: бронята се продава във Великобритания, а комплектът колела се продава в Германия. В обявата не се обяснява защо суперавтомобилът е разглобен на части и как частите са се озовали в различни страни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иво
15:08 30.06.2021
2 Sofia
15:09 30.06.2021
3 Анонимен
Мислело се е да бъде използван двигател на Isuzu, които по това време са имали намерение да влязат във Формула 1, но дизайнерите на Mclaren F1 са искали двигателят да бъде на някоя доказала се марка в производството на двигатели.
BMW проявяват интерес към проекта и предлагат да направят двигателя. Въпреки кратките срокове, които са поставени за изпълнението му, използвайки само доказани практики и идеи от компанията се вместват в поставените срокове и изработват двигател който тежи 266 kg и с 627к.с., с което двигателят става по-мощен от първоначалната идея.
15:10 30.06.2021
4 бръснаря
15:11 30.06.2021
5 Анонимен
В крайна сметка BMW M Motorsport, заедно с главния си дизайнер и експерт Paul Rosche правят дизайна и изработват 6.1-литров, V-образен, 12-цилиндров двигател. Ъгълът на двигателя е 60-градусов и така се ражда BMW S70/2, който е с максимална мощност от 627 к.с. (468 kW).
Карбоновите елементи и монокок на автомобила изискват много добра изолация на топлината от двигателя. Решението, което Мъри измисля, е златно фолио. Около 25 g злато са използвани във всеки McLaren F1.
Отношението мощност/тегло при F1 е 550 к.с./тон. Сравнен с преките му конкуренти е 434 к.с./тон при Ferrari Enzo и 530.2 к.с./тон, при Bugatti Veyron.
Средният разход на гориво е 16 l / 100 km, което е много добре за един спортен автомобил.
15:11 30.06.2021
6 Le Mans
Коментиран от #10
15:17 30.06.2021
7 ретро
15:22 30.06.2021
8 6A13TT
15:29 30.06.2021
9 Смех
16:42 30.06.2021
10 Смех
До коментар #6 от "Le Mans":
Щото не е имало конкуренция16:44 30.06.2021
11 РЗС
17:53 30.06.2021