2 08021

Бъдещите електрически Porsche-та ще останат със средно разположен „двигател“

  • porsche-
  • boxster-
  • cayman

Въпреки липсата на традиционен мотор, германската марка ще запази стила си

Бъдещите електрически Porsche-та ще останат със средно разположен „двигател“ - 1
Снимки: Porsche

Следващото поколение на Porsche 718 Cayman и версията му без покрив Boxster ще разчитат изцяло на електрическо задвижване, но въпреки това ще запазят част от традиционния си чар. Спортните модели на марката са известни именно със средно разположения си двигател, който както се досещате, при електрическия модел ще липсва.

Бъдещите електрически Porsche-та ще останат със средно разположен „двигател“

Въпреки това, инженерите на Porsche обещават да запазят конфигурацията със средно разположен „двигател“, дори и при електрическите автомобили. Това ще бъде направено, чрез разположението на батериите зад водача, но пред задната ос, именно за да предаде класическото усещане. Заедно с това ще бъде постигнато и по-ниска позиция на седене за разлика от тази при други електрически автомобили.

Бъдещите електрически Porsche-та ще останат със средно разположен „двигател“

Припомняме, че на състоялото се преди месец автомобилно изложение в Мюнхен, германската компания показа прототипа Porsche Mission R, който на практика ни показа как ще изглеждат бъдещите Cayman и Boxster.

Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 5 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й‼

    10 3 Отговор
    И защо двигател е в кавички‼️

    Коментиран от #4

  • 2 БАЙ Х@Й‼

    9 2 Отговор
    Може би електроДВИГАТЕЛЯТ не е двигател 🤔🤔🤔
  • 3 меркантилност

    4 3 Отговор
    ще бъде много ефективно за убийство на хора чакащи на светофар - питайте синчето с кю7цата, може да си купи такова сега го пуснаха от затвора
  • 4 Хахахаха

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й‼":

    Що? 😂😂Ами защото не е двигателя, а батерията ще е средно разположена! За това е в кавички! Защото батерията ще дава теглото, което до сега даваше ДВГ - то!

    Коментиран от #8

  • 5 Кочо

    4 0 Отговор
    Ще, ще....
  • 6 Куките

    1 1 Отговор
    Малко прилича на rx-7 veilside

  • 7 Егати тъпото решение

    4 4 Отговор
    Значи долу в ниското ще поставят шофьора, а батерията горе в багажника, за да може центъра на тежестта да се вдигне нависоко и да се измести назад. Porsche се гледат да са различни, като например да сложат скоростна кутия на електричка, а сега да сложат батериите в багажника, а двигателя по средата, но като пренебрегнем мениджмънта и емоционалното взимане на решения, дали тези решения са добри и от инженерна гледна точка?

    Коментиран от #9

  • 8 Ти въобще чете ли статията?

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Хахахаха":

    Батерията нямало да е в пода, а в багажника, зад шофьора.

    Коментиран от #10

  • 9 Хахахаха

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Егати тъпото решение":

    Така е направен и Тесла Роудстър, първото поколение 2008 година. Взеха Лотус Елисе и поставиха батерия, там където беше ДВГ, зад седалките! Така, че е правено преди, не е ново!
  • 10 Хахахаха

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ти въобще чете ли статията?":

    Ами да де! Там където беше мотора! Нали там беше мотора на Порше, зад седалките? Или ти за друго Порше пишеш? 😂😂
  • 11 Хахахаха

    3 3 Отговор
    Добре, айде да уточним! При Порше мотора е зад задната ос, но тук се има предвид че ще е с централно разположен мотор, защото всъщност ще сложат батерията централно! По принцип при Порше е зад задната ос! Но имат и с централно разположен, модели!
  • 12 хихи

    3 3 Отговор
    Пиша ти за скоростната кутия на Порше тайкан. Той Tesla roadster имаше скорости, но очевидно се научиха от грешките си и не мислят да ползват повече. Недостатъците са повече от предимствата. Вместо скоростна кутия е много по-логично да се ползват още един два двигателя, които да са с по-малко предавателно число и при същите обороти да постигат по-висока скорост. По този начин хем въртящия момент е по-голям при комбинация на всички двигатели, хем мощността е по-голяма, хем натоварването върху двигателите е по-малко, хем натоварването на механиката е много по-малко, хем липсват износващи се части, хем всичко става много ама много по-надежно и ефективно, отколкото ползването на скоростна кутия.

    Коментиран от #13

  • 13 Хахахаха

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "хихи":

    Тесла Роудстър НЯМА скорости!

    Коментиран от #14, #17

  • 14 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #13 от "Хахахаха":

    Роудстър изобщо го няма,както и Сайбъртрък и Семи.

    Коментиран от #15

  • 15 Хахахаха

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Айде бе! Я напиши в Гугъл - Тесла Роудстър 2008!

    Коментиран от #16

  • 16 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Хахахаха":

    Новият модел Роудстър второ поколение хах за него става дума.

    Коментиран от #19

  • 17 Разбира се че няма скорости

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Хахахаха":

    Както вече ти казах първоначално имаше две скорости, но така и не успяха да направят скоростна кутия която да не се троши и накрая се отказаха от скоростите. Даже ако не ме лъже скоростта, първоначално продаваха на първите клиенти автомобилите със скоростната кутия заключена на втора предавка, като съответно автомобила не успяваше да покрие обещаното време за ускорение от 0 до 100. После напълно разкараха скоростната кутия и слагаха просто редуктор. Оттогава в Тесла не са си и помисляли за скоростна кутия, която е абсолютна инженерна грешка.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Разбира се че няма скорости":

    На калпави инженери,скоростната кутия им пречела.Останалите автопроизводители как успяват да направят здрави скоростни кутии.
  • 19 Хахахаха

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Не виждаш ли, че горе ти пиша за първия модел?
  • 20 Риналдю

    1 4 Отговор
    Порше минават на ток.Първо Кайман и Бокстер,а после и 911.А тука някакви любители на фолксвагени "нов внос",още се залъгват,че това било някаква грешка,всяко чудо за три дни и т.н.Електрокарите настъпват неумолимо и след десет години,всички вехти дрънгели с ДВГ отиват на скрап.
  • 21 TSLA®

    1 4 Отговор
    Най-първите тестови Роудстъри 2006-та бяха с 2-степенни скоростни кутии (скоростен лост с 2-канална конзола) които не спираха да експлоатират, заради което се мина на едностепенни от Borg Warner. Първия Rimac също беше с 2 скорости, но и те ги махнаха в Nevera. Който може да прави ненормални мотори и контролери (Tesla, Rimac) не слага скорости. Който не може (Porsche) - слага. Тежкия кютук от половин тон зад шофьора също не беше никак ок, но все пак Roadster 1 си беше конверсия на Лотус. Това е все едно Доли Партън да прави гимнастика и Порше ще го разберат.