Часове, след като пълен автобус се обърна в канавка на АМ „Тракия”, все още няма яснота какво е причинило произшествието – преумора, неизправност или недобросъвестен водач на друг автомобил. Единствената добра новина е, че сред 20-те пострадали човека няма тежко ранени.
В понеделник малко след 22 часа рейсът на „Юнион Ивкони” от столицата за Слънчев бряг катастрофира между Зимница и Карнобат. 15 минути по-късно на място са пристигнали 5 екипа от ямболската болница. В резултат там са били приети 13 души, а още 7 са били откарани в Бургас. Никой не е бил в животозастрашаващо състояние. Сред ранените има двама руснаци и германец.
Тази сутрин в МБАЛ-Ямбол остават двама от пострадалите. Директорът й д-р Панайот Диманов се обърна към държавата и МЗ с апел да подпомогнат болницата, която е на стратегическо място, но й липсва ресурс. В спешното й отделение има 4 легла.
Според пътници возилото внезапно тръгнало към канавката и така се оказало на една страна извън пътя. Някои споделят, че по време на пътуването отпред се е чувало тракане, други са категорични, че такова излизане от пътното платно може да се случи само при заспиване на водача. Жена сподели пред камерата на bTV, че същият шофьор по-рано през деня е карал в обратната посока – нещо, което при единствен водач не е допустимо.
Управителят на „Юнион Ивкони” Георги Атанасов каза пред bTV, че според друг пътник кола е засякла автобуса и това е причинило катастрофата – версия, която поне пред нашата камера никой от пътувалите не потвърждава. „Шофьорът беше силно притеснен от случилото се, не можа да даде адекватен отговор”, посочи той.
По думите му служителят е от година и половина във фирмата и е минал изпит, преди да започне да кара пътници. Дали обаче е направил два тежки курса за един ден? Според регистрите водачът би трябвало да е почивал преди качването си на автобуса вчера привечер. „Ако този шофьор е направил услуга на някой свой колега и е поел курс, това ще бъде отразено”, каза Атанасов, който не даде ясен отговор дали има камери, от които да става ясно кой е зад волана.
Автобусът е на 12 години, минал е преглед преди 10 дни. Управителят на превозвача посочи, че преди излизане от автобазата всеки рейс се проверява за неизправности.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петър
08:50 31.10.2017
2 gost
09:03 31.10.2017
3 СвръхАз
На Сокола е
09:17 31.10.2017
4 ЪРП
А, ДАЙЯДЖИИТЕ, ЛАПАТ РУШВЕТА И ГО ИЗПРАЩАТ ПО ЖИВО, ПО ЗДРАВО ДА УБИЕ НЯКОЕ СЕМЕЙСТВО НА ПЪТЯ ОТ ПРЕУМОРА!!!!!!!!!!
09:33 31.10.2017
5 ГОНЯТ РАЗСПИСАНИЕ ПО СМЪРТОНОСЕН НАЧИН
Коментиран от #6
09:43 31.10.2017
6 ЪРП Плюс
До коментар #5 от "ГОНЯТ РАЗСПИСАНИЕ ПО СМЪРТОНОСЕН НАЧИН":
Нека да добавим, че за това вина имат алчните собственици на фирмите!Хем ревът, че няма шофьори, хем дават ниски заплати и в същото време експлоатират като животни тези които все още не са избягали в чужбина. Защото "навън" вземат пъти по-големи заплати, но и спазват почивките!
Имах комшия, светла му памет, който повече от месец караше за голяма автобусна компания в режим 6:00 тръгва, а в 22:00 се връща.
За съжаление натоварен от финансови проблеми и зверската експлоатация на работодателя една сутрин в 5 часа вземайки душ преди работа почина. :(
09:55 31.10.2017
7 тасс
10:18 31.10.2017
8 Джак
11:04 31.10.2017
9 Потърпевш
12:00 31.10.2017
10 СтарТИРаджия
Коментиран от #13
12:15 31.10.2017
11 СтарТИРаджия
Западните колеги започват работа в държавите си с 2500 евр. стартови и поне половин година продължаващо обучение във фирмата. Пропорционалният "кадър" в БГ не може да вземе и 800 лв., третират го като куче, виновен е на шефове, "органи", диспоненти, товародатели... Не се прибира в къщи по 5 - 6 дни, макар, че работи в БГ, а голяма част от времето е нелегален: я поредната шайба е изхвърчала през прозореца, я сме на магнит, ако камиона е от евро 4 нагоре! Защото шефа дава поредния зор. Кара се с гуми тип галоши, ако гръмне някоя - оправяй се, ако може безплатно! При каквито и да са нарушения, доказване на вина няма - шофьора е виновен по презумпция! Той винаги е по средата, т. е. изкупителната жертва!
Същото е положението и при работа в Европа за наши фирми. Отиваш за три месеца, държат те пет! 1700-1800 евро максимум. Въртят и сучат всякак поне една заплата да ти я "удържат"! Осигуряват те на 600 лв. Другите са командировъчни!!! Къде сте бе НАП?! Спиш само в кабината, дори и в базата - ако фирмата има такава. Там се възпозваш само от безплатна баня и пералня. Западните ти колеги, особено работещите в системата на глобални компании / ВАГ например/ се разсписват на 5 хил. евро и отгоре. Камионите им - камиони, седмичните почивки в къщи, ако не - не и в камиона! Там обаче нашенци са нежелани! Защото сме шампиони в оакван.то!
12:34 31.10.2017
12 СтарТИРаджия
Сега виновен ще е шофьора, естествено! Ще си измият ръчичките. Автобусът е 12 год, т. е. с шайби. Шайбите са "хвърчали на някъде". Недоразумението ДАИ ще хване дядовият! Е разбира се, ще има и определена санкц
12:57 31.10.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.