31 Октомври, 2013 16:55 7 213 6

• близнак

Kepler-78b има идентични плътност и маса с тези на Земята

Откриха планета-близнак на Земята - 1
Земята. Снимка: Уикипедия

Научни изследвания откриха планета, която има плътност и размери, подобни на тези на Земята, съобщава Блубмърг.

Kepler-78b се намира на разстояние от 400 светлинни години от нашата планета, но все още е твърде нагорещена за да може да поддържа живот. Тя бе открита по-рано през тази година. За това бяха използвани данни от космическия телескоп Кеплер. Според две проучвания на списание Нейчър тя вероятно, подобно на Земята, е направена от желязо и скали. Планетата обикаля около своята звезда за 8.5 часа.

Според изследователя от Женевския университет Франческо Пепе масата на планетата е по-голяма от тази на Земята с 1.86 пъти, а плътността й е почти идентична, което доказва, че най-вероятно е направена също от скали и желязо.

В същото време Андрю Хауард от университета в Хавай твърди, че нейната маса е по-голяма от масата на нашата планета с 1.69 пъти, а плътността й е почти идентична.  И в двете изследвания няма съществени разлики.

Според Дрейк Деминг, професор от Департамента по астрономия в университета в Мериленд, Kepler-78b е виртуален близнак на Земята по астрономическите стандарти. Според него това откритие е съществен скок  в търсенето на съществуващ живот извън нашата планета.

• 1 Армагедон

Kepler-78b се намира на разстояние от 400 светлинни години от нашата планета, но все още е твърде нагорещена за да може да поддържа живот.Това откритие е съществен скок в търсенето на съществуващ живот извън нашата планета...........
  • 2 Сульо

Кога се очаква да изстудят планетата и колко струва билета? Ако е много горещо може едно море да ми направят и отивам въпреки жегата!
  • 3 Nikolay Tsonev

Да пратим оРЕШАРСКИ там никой няма да му иска фостафка
  • 4 PROFESIONALISTA

Само не мога да разбера как точно си го представят някой хора- ще си намерим една нова планетка, ще я заселим с нещастния си вид, и ще започнем там нов живот, за да я колонизираме и нея и да я о.ерем, и така докато свършат всички планети може би? Пълна простотия, родена от болни мозъци.
  • 5 Хаха19

Изпратете пощенски гълъби.
    Дано да си остане така, далечна и красива, без хора!
  • 6 Хаха19

Има живот! 100% самият вид на планетата го показва този факт!